You are currently viewing هاشور ابرو و عوارض آن

هاشور ابرو و عوارض آن

هاشور ابرو و عوارض آن

هاشور و تاتو ابرو برای آن دسته از بانوانی که دارای ابروهای نازک و کم پشت هستند گزینه مناسبی است.همانطور که همه ما میدانیم هاشور یک روش برای برطرف سازی مشکلات زیبایی ابرو می باشد.هاشور ابرو اگر در یک مرکز معتبر و مناسب مانند کلینیک رویش سبز ،زیر نظر متخصص این کار را انجام دهید،دارای کمترین عوارض ممکن است.در این مقاله درباره هاشور ابرو و عوارض آن بیشتر صحبت میکنیم.

هاشور ابرو چیست؟

یک روشی است که رنگ های شیمیایی و مضر را زیر لایه اول پوست شما تاتو کرده است.افرادی که هاشور ابرو انجام میدهند هیچ تخصص خاصی ندارند و با انجام دادن هاشور ابرو صرفا قاب چهره شما را از بین برده که در نهایت جلوه بدی داشته و مصنوعی می باشد.همچنین شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله عوارض کاشت ابرو بر روی اسکار بپردازید.

عوارض هاشور ابرو

ایجاد حساسیت و آلرژی

ایجاد حساسیت و آلرژی پوستی یکی از عوارض به وجود آمده در هاشور می باشد. رنگ دانه ها با ورود به داخل پوست باعث تورم و پخش شدن رنگدانه ها در اطراف ابروها میشود و تا زمانی که این رنگ دانه ها داخل پوست هستند این عوارض از بین نمی‌رود.

جلوگیری از رشد ابرو

زمانی که هاشور به درستی انجام نشود و میتواند باعث ریزش ابرو و نازک شدن ابروها شود،بنابراین لازم است هاشور ابروها را به دست افراد حرفه ای بسپارید.

عفونت

عفونت یکی از مهم ترین عوارض هاشور است.احتمال انتشار ویروس هایی مانند هیپاتیت وجود دارد.گاهی ممکن است جوهر مخصوص هاشور آلوده باشد.بنابراین هیچ تضمینی برای بی خطر بودن آن وجود ندارد.اما اگر دچار عفونت شده اید بهتر است به دکتر متخصص مراجعه کنید تا پزشک برای شما آنتی بیوتیک و داروی ضد ویروس تجویز کند.در ادامه شما را به مطالعه مقاله عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابرو دعوت مینماییم.

برخی دیگر از عوارض هاشور

تورم پوست
آسیب به فولیکول های مو
خونریزی

پاک کردن هاشور ابرو کار سختی است؟

گاهی امکان دارد شما از طرح ابروهایتان خوشتان نیاید و راضی به پاک کردن آن باشید ولی نکته ای که باید به آن بپردازید این است که به دلیل وجود جوهر در رنگ هاشور ،پاک کردن آن سخت است.در آخر پیشنهاد ما به شما عزیزان کاشت ابرو است که امروزه با وجود علم بالا و تجربه زیاد متخصصین یکی از روش های مورد اعتماد در میان خانم ها است.

دیدگاهتان را بنویسید