You are currently viewing ژل پاژ چیست ؟

ژل پاژ چیست ؟

ژل پاژ چیست ؟

ژل پاژ چیست؟ همان پلی اکرین آمیر نوعی ژل غیر قابل جذب است که حدود 8 الی 12 سال پیش رایج بوده است و سال هاست که دیگر استفاده نمیشود. جوانی و زیبایی حق هر انسانی است . همه افراد دنبال زیبایی چهره خود هستند . خوشبختانه علم پزشکی از گدشته تا به امروز به قدری پیشرفت کرده است که کمتر عارضه ای وجود دارد. ژل پاژ یکی از راه های جوانسازی صورت است. سالها پیش که جراحی زیبایی تازه شناخته شده بود بین افراد، خیلی ها هنوز به تکنیک ها اعتماد نداشتند و ترجیح میدادند برخی کارهای زیبایی را به صورت سرپایی انجام دهند.

اقدامات مهمی که بعد از تزریق ژل پاژ افراد باید انجام دهند

به برخی از اقداماتی که هر فردی بعد از انجام تزریق باید انجام دهد میپردازیم.

اولین نکته این است که تا یک هفته بعد از ژل پاژ هیچ گونه آرایشی نکنید.

تا دو هفته ورزش های پرتحرک انجام ندهید.

حتما داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.

سعی کنید هنگام استراحت فشار زیادی به نواحی تزریق شده نیاریئ.

از سیگار کشیدن و مصرف الکل خودداری کنید.

در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله ماینوکسیدیل چیست؟ بپردازید.در حقیقت ماینوکسیدیل برای رویش مجدد موها استفاده میشود که در مقاله به صورت مفصل نسبت به این موضوع پرداخته اند.

در چه مناطقی ژل پاژ تزریق میشود؟

در مناطق مختلفی از بدن تزریق میشود . این مناطق شامل کلیه نقاط صورت مانند گونه،زیر چشم، لب وپستان ها و باسن ها و نواحی مختلف بدن میشود.

آیا این روش عوارض دارد؟

در این لحظه باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بله این روش در کنار زیبایی هایی که دارد عوارضی هم دارد که برخی از عوارض آن تورم ، التعاب ، عفونت و … است. کلینیک  رویش سبز به دلیل عوارضی که در این روش وجود دارد شما را از انجام این روش بازمیدارد.

آیا میشود ژل را تخلیه کرد؟

بل اینکار به روش های مختلفی صورت میگیرد و میتوان به نمونه های خارج کردن آن به موارد: تخلیه با سوزن، تخلیه با سونوگرافی، تخلیه با جراحی و… اشاره کرد.

این پست دارای 2 نظر است

  1. Nikan

    ژل پاژ عوارض زیادی داره ؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام نمیشود گفت خیلی عوارض دارد ولی امروزه با وجود علم و پیشرفتی که در این حوضه کرده ایم بهتر است گام برداشت به سمت روش های جدید تر و به روز تر.

دیدگاهتان را بنویسید