You are currently viewing کاشت مژه

کاشت مژه

کاشت مژه

مژه های پرپشت بر زیبایی چشم ها افزوده و در کنار سایر عناصر صورت مانند ابروها، گونه،بینی،لب ها و چانه تصویر منحصر به فردی به چهره انسان می بخشند.کاشت مژه موقت یا همان اکستنشن مژه،این روزها بسیار پر طرفدار است و البته ،عوارضی هم بدنبال دارد.خانم ها می‌توانند برای این کار از سرم های بلند و تقویت کننده،مژه های مصنوعی چندبار مصرف،اکستنشن مژه استفاده کنند.یکی از جدید ترین ترند ها در افزایش زیبایی چشم ها،اکستنشن مژه است.کاشت همچنین به دو صورت کاشت دائم و کاشت موقت صورت میگیرد.

انواع کاشت مژه

کاشت موقت

در کاشت مژه مصنوعی یا همان موقت از چسبی استفاده میکنند که ماندگاری کمی دارد و وابسته به پرپشتی مژه ها،از مژه مصنوعی استفاده میشود.در کاشت مژه مصنوعی ،مژه طبیعی حذف نمیشود بلکه روی مژه های طبیعی ،مژه مصنوعی کار میشود.

کاشت دائم

در روش کاشت دائم ،فرد باید به کلینیک تخصصی پوست و مو برود که از وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی مجوز گرفته است .عمل جراحی مژه بسیار حساس و تخصصی است.

آیا چسب مضر است؟

ممکن است افرادی به چسب های مخصوص کاشت حساسیت داشته باشند.اگر فردی حساسیت داشته باشد ممکن است دچار عفونت لایه نازک بالای چشم شود و این خطری است که میتواند فرد را تهدید کند. چندین نوع چسب در بازار موجود است که از لحاظ زمان خشک شدن باهم متفاوت هستند و میتواند تاثیری بر حساسیت داشته باشد.

ارائه راهکار برای تشخیص حساسیت نسبت به اکستنشن مژه

اگر شما عزیزان پوست حساسی دارید پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا دو عدد مژه بکارید و بگذارید چند روز بگذرد اگر بعد از دو روز دچار حساسیت شدید آنها را بردارید و دیگر اقدام به کاشت مژه نکنید. اما اگر مشکلی برایتان پیش نیامد با خیال راحت می‌توانید به ادامه کاشت بپردازید.

مدت زمان مناسب برای نگه داشتن اکستنشن مژه چقدر است ؟

اگر جز افراد علاقمند به کاشت مژه موقت هستید بهتر است که این کار بیشتر از دو ماه طول نکشد و بعد از آن مژه های مصنوعی را بردارید ،تا چشم ها و مژه ها استراحت کنند و به مرور زمان آسیب نبینند.علت ریزش مژه میتواند گاهی استفاده مکرر از مژه های مصنوعی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید