You are currently viewing ویژگی های کاشت ابرو طبیعی

ویژگی های کاشت ابرو طبیعی

ویژگی های کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو به عملی گفته میشود که در آن موهای مورد نیاز از بغل گوش برداشته شده و در امتداد ابروهای طبیعی فرد کاشته میشود. لازم به ذکر است که بعد از کاشت ابرو فرد دچار ریزش شدید ابرو میشود که این امر کاملا طبیعی است.انتخاب مدل ابرو در هر دوره زمانی متناسب با مد و سلیقه افراد تغییر میکند در گذشته افراد بیشتر ابروهای نازک را می پسندیدند ولی امروزه ابروهای پرپشت را می پسندد. کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین روش ها است که به افراد کمک می‌کند ابروهایی کاملا طبیعی و خوش فرم داشته باشند. شما میتوانید درباره بهترین روش کاشت ابرو مطالعات لازم را داشته باشید ، در این قسمت خواهیم به ویژگی های کاشت ابرو طبیعی بپردازیم.

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

از دیگر راه حل هایی که باعث میشود ابروهای تان مانند گذشته کشیده شود و پرپشت باشد و یا کم پشتی ذاتی ابروهایتان را از بین ببرد کاشت ابرو طبیعی است. اگر بخواهیم به صورت کلی تعریف کنیم کاشت ابروی طبیعی یا همان پیوند ابرو فرایندی است که طی آن من ابتدا موها را از کناره های گوش برداشت میکنند و در امتداد ابروهای فرد کاشته میشود. در کاشت ابرو شرایط حساس تر بوده است و به همین دلیل نیاز به دقت و ظرفیت بالایی دارد.

ویژگی کاشت ابرو

جهت رشد موی ابرو

یکی از مهم ترین ویژگی ابرو جهت رشد موی ابرو می باشد. به صورت کلی ابرو از سه بخش اصلی سر ، تنه ، دم تشکیل شده است و در هر قسمت از این سه بخش جهت رشد موی متفاوت است.

تفاوت گرافت های مو

فولیکول های موی سر شامل دسته های سه تایی ،چهار تایی است ولی موهای ابرو به صورت تار به تار می باشد. بنابراین توجه لازم را داشته باشید تا اگر هر واحد فولیکولی بیش از یک تار مو داشته بود زیر میکروسکوپ به قسمت های تک تار مویی بخش بندی شود.

زاویه رشد موی ابرو

زاویه قرار گیری رشد موی ابرو متفاوت با زاویه صورت است به این صورت است که کاملا ابرو بر روی صورت می‌خوابد.

سیکل رشد متفاوت موها

موهای بدن ما پیوسته در حال رشد است و موهای سر از همه جا بیشتر رشد دارند و بلند می‌شوند. چرخه رشد موی بدن به نام های رشد، استراحت، ریزش است. به همین دلیل است که بعد از کاشت ابرو افراد بیشتر به اصلاح آن می‌پردازند همچنین شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله بهترین زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو بپردازید.

این پست دارای 4 نظر است

  1. مونا

    کاشت ابرو به صورت طبیعیه ؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام بله کاملا طبیعیه

  2. مونا

    کاشت ابرو مانند هاشور خط میندازه ؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام خیر

دیدگاهتان را بنویسید