You are currently viewing علائم عفونت بعد از کاشت مو

علائم عفونت بعد از کاشت مو

علائم عفونت بعد از کاشت مو

همه ما میدانیم که داشتن موهای پرپشت سبب افزایش اعتماد بنفس میشود.بسیاری از مراجعان کلینیک تخصصی کاشت مو رویش سبز در مورد عفونت بعد از کاشت مو و اثرات آن سوال هایی دارند . در ادامه به برخی از علائمات میپردازیم. علائم عفونت بعد از کاشت مو، قرمزی و تورم پیش از حد است که معمولا همراه با التهاب و درد است و برای درمان قرمزی پوست سر بعد از کاشت مو راه های زیادی وجود دارد.

علت های عفونت

گاهی اوقات  تشخیص علت های عفونت سخت است . به این دلیل است که گاهی انجام جراحی ممکن است مقداری درد و تورم را به همراه داشته باشد که کاملا طبیعی است. برخی از افراد هر گونه تورم و درد بعد از جراحی را عفونت میدانند.همچنین شما عزیزان میتوانید به مطالعه مقاله اشتباهات رایج مراقبت از مو بپردازید.

عوارض جانبی کاشت مو

خونریزی

نازک شدن تارمو

خارش

بی حسی

سکسه

زخم شدن

التهاب فولیکول مو

رایج ترین علائم عفونت

تورم و قرمزی پوست سر

چرکی شدن اطراف فولیکول ها

خونریزی

درد و ناراحتی

سوزش و خارش بیش از حد

دلیل عفونت بعد از کاشت مو چیست؟

در زمان انجام عمل کاشت مو،برش هایی را بر روی سر ایجاد میکنند که همین برش ها میتواند راه ورود باکتری به سر باشد. بر اساس بررسی های انجام شده برخی از عفونت ها به دلیل رعایت نکردن بهداشت در حین عمل و بعد از عمل است. بعد از عمل به هیچ عنوان نباید قسمت های کاشته شده ، دست کاری شود و دستورالعمل های لازم پزشک باید انجام شود.

راه های جلوگیری از ایجاد عفونت بعد از کاشت مو

پوست سر خود را تمیز نگه داشتن

در ابتدا باید از یکسری لوسین ها و شامپوهای مخصوصی که پزشک تجویز کرده است ، استفاده کنید.

دست کاری نکردن مناطق کاشت شده

تا جایی که میتوانید دست به مناطق کاشته شده نزنید . لمس کردن میتواند سبب بروز عفونت های شدید شود.

عدم استعمال دخانیات

در این دوران از سیگار یا مشروبات الکلی اصلا استفاده نکنید. این مواد باعث میشود روند بهبود کندتر باشد و زمینه ایجاد عفونت ها را فراهم کند.

مراجعه به وقت در کلینک

در آخر باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که مراجعه به وقت و به موقع بسیار تاثیرگذار است. همچنین شما میتوانید به مطالعه مقاله مراحل رشد مو بعد از کاشت مو بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید