You are currently viewing عمر کاشت مو چقدر است؟

عمر کاشت مو چقدر است؟

عمر کاشت مو چقدر است

در ابتدا باید گفت که کاشت مو می تواند درمان قطعی برای اغلب افرادی که ریزش مو و یا موهای کم پوشتی دارند محسوب شود این روش بدون بازگشت بوده وبا برداشت فولیکول های مو و کاشت آنها در قسمتی از سرمتقاضی که طاس یا کم پشت می باشد انجام می شود . به طور کلی افراد با این شرایط که به مراکز کاشت مو در تهران و یا کاشت ابرو در تهران یا سایر شهرها مراجعه می کنند با ورود به کلینیک کاشت مو و با مشورت با دکتر متخصص راه و روش متناسب با شرایط خود را انتخاب کرده و برای کاشت مو اقدام میکنند.قبل از عمل بهتر است از نکاتی که پیش از کاشت باید بدانید ، اطلاع کسب کنید.

همانطور که اشاره کردیم این عمل در بیشتر موارد جواب داده و نتیجه قابل قبولی برای فرد به همراه دارد و طول عمر آن دائم می باشد و ریزشی به همراه ندارد مگر در شرایط خاص که در ادامه به بعضی از این موارد تاثیر گذار و مهم اشار خواهیم داشت تا فردی که تصمیم به انجام این عمل را دارد با در نظر گرفتن شرایط و متناسب با وضعیت خود اقدام کند. این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که آیا موهای کاشته شده میریزد؟ در ادامه بیشتر به این نکته و تدام طول عمر کاشت مو،خواهیم پرداخت.

ریزش مو بعد از کاشت

افرادی که عمل زیبایی کاشت مو را انجام میدهند بعد از 3 الی 4 ماه شاهد ریزش موهای خود هستند که باید گفت جای نگرانی نیست این یک امر طبیعی می باشد و بخشی از روند بعد ازعمل کاشت مو بوده و بعد از آن با رویش قابل توجه موهای خود مواجه می شوند که این امر برای فرد بسیار دلگرم کننده بوده و بخش اعظمی از نگرانی او را برطرف می کند .

عمر کاشت مو به چه چیزی بستگی دارد؟

تغذیه

عمر کاشت مو به تغذیه و رعایت مسائلی که توسط پزشک متخصص کاشت مو بعد از عمل به فرد مراجعه کننده ارائه می شود بستگی دارد و فرد با رعایت آنها می تواند بر کیفیت و عمر موهای خود بیافزاید. رعایت نکردن مسائل و نکات خاص در این زمینه باعث می شود تا فرد ریزش مو شدیدتری نسبت به قبل از کاشت مو شاهد باشد.

مصرف داروها

یکی از این موارد بی توجهی و سرباز زدن از مصرف داروهایی می باشد که توسط پزشک معالج و متخصص تجویز می گردد ، که عمده دارو هایی که توسط پزشک به فرد متقاضی داده می شود ماینوکسیدیل یا … می باشد .

سن افراد مراجعه کننده

مورد بعدی سن فرد مراجعه کننده بوده ، هرچه سن بالاتر باشد ساقه مو نیز به نسبت نازک تر خواهد بود به همین علت نتیجه و کیفیتی که فرد مراجعه کننده ای که سن پایین تر از این عمل میگرد را نباید از فردی با سن بالاتر انتظار داشت. متخصص کاشت مو فرد نیز در این امر بی تاثیر نبوده و نتیجه نهایی در زمینه کاشت علاوه بر نگهداری بعد از عمل و رعایت نکاتی که توسط پزشک متخصص به فرد ارائه می شود .

مهارت و کیفیت عمل

به مهارت و کیفیت عمل نیز بستگی خواهد داشت نکته دیگری که می توان آن را در این امر دخیل دانست تحقیقاتی است که فرد قبل ازعمل باید دراین زمینه پزشک متخصص و مراکز مجاز کاشت مو در تهران و یا سایر شهر ها داشته باشد و انواع روشهای کاشت مو را بررسی کند تا نتیجه مطلوبی بعد از عمل برای فرد متقاضی حاصل شود.

آگاهی از دانستن نتیجه عمل

مورد مهم دیگری که باید به آن توجه داشت این موضوع است که باید آگاه باشید که کاشت مو برای تمامی افراد نتیجه یکسانی را به همراه نخواهد داشت به عنوان مثال برای فردی که قریب به چند سال با مشکل کم پشتی و ریزش مو مواجه است نتیجه به مراتب ضعیف است و فرد باید امادگی برای جلسات بعدی را داشته باشد.برای اطلاعات بیشتر شما را به مطالعه مقاله علائم عفونت بعد از کاشت مو دعوت مینماییم.

مراقبت از بخش های دیگر سر

نکته دیگری که افراد مراجعه کننده باید به آن توجه کنند ریزش مو در مناطق دیگر است اگرچه که موهایی که کاشته می شوند دچار ریزش نمی شوند اما این به این معنی نیست که روند ریزش نقاط دیگر متوقف خواهد شد پس فرد متقاضی که عمل کاشت مو را انجام می دهد باید به این نکته نیز توجه داشته باشد و مراقبت از بخش های دیگر سر خود را فراموش نکند. فراموش نشود که کاشت مو وابسته به فصل است و برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع میتوانید به مطالعه مقاله بهترین فصل و زمان کاشت مو بپردازید.

انتخاب کلینیک بروز

اکثر پزشکان و متخصصان کاشت مو که در کلینیک های متعددی در سطح تهران یا سایر شهرهای دیگر انواع عمل ها و روش های کاشت مو را انجام می دهند از مهارت و تجربه خوبی برخوردار هستند اما این موضوع یعنی نمونه کارها و کیفیت عمل های پزشک معالج و به طور کلی  سابقه کلینیک را قبل از عمل چک کرده و با اطلاعات کافی و جامع اقدام به انجام این عمل در کلینیک کاشت مو مد نظر خود بکنید ، استفاده از دستگاه ها و متد های بروز و تجربه و مهارت پزشک نیز در نتیجه وکیفیت موهای شما بی تاثیر نیست بنابراین با تحقیق و با آگاهی کامل کلینیک کاشت مو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

 

این پست دارای 4 نظر است

  1. مرضیه

    بعد از چند سال که کاشت مو انجام دادیم موها شروع به ریزش میکنند و دوام اولیه رو دیگه ندارند

    1. خاطره شامقلی

      سلام اگر منظور شما این است که بعد از چند سال دوام اولیه را موها ندارند؟ باید گفت که اشتباه است و موها بادوام میمانند.

  2. Sajad

    یعنی بعد مدتی موهای کاشته شده می‌ریزه ؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام خیر

دیدگاهتان را بنویسید