You are currently viewing کاشت مو افراد مشهور

کاشت مو افراد مشهور

در این مقاله به موضوع کاشت مو افراد مشهور پرداخته شده است. می‌خواهیم لیست مختصری از افراد مشهوری که کاشت مو انجام داده‌اند، را به شما معرفی کنیم. اگر قصد کاشت مو دارید شاید برایتان جالب باشد تا ببینید کدام یک از سلبریتی‌ها قبل از شما با این چالش سروکار داشته و در نهایت کاشت انجام داده‌اند.

از آنجایی که بازیگران، فوتبالیست‌ها و سایر افراد معروف بیشتر در کانون توجه جوامع هستند معمولاً بیشتر به ظاهر خود رسیدگی می‌کنند. البته برخی از آن‌ها به موجب شغلشان بیشتر نیز مستعد ریزش مو هستند. به طور مثال بازیگرانی که تحت گریم‌های سنگین قرار می‌گیرند باید بیشتر از پوست و مو خود مراقبت کنند. برخی از افراد مشهور نیز بخاطر استرس و تنش‌های زیاد کاری خود دچار ریزش مو می‌شوند.

اما به طور کلی ریزش مو و ضرروت مراقبت از پوست و مو به دسته خاصی از افراد محدود نشده و علاوه بر سلبریتی‌ها افراد معمولی نیز باید در این خصوص مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

کاشت مو بازیگران

اما همانطور که گفته شد تعداد بازیگرانی که عمل کاشت مو انجام داده‌اند، زیادتر است. همچنین این عمل در بین آقایان بیشتر شایع است. در مقاله چرا موهای مردان بیشتر میریزد؟

  • متیو مک کانهی

شاید باور اینکه متیو مک کانهی کاشت مو انجام داده کمی دور از ذهن باشد. چون در تمامی فیلم‌‌ها و تصاویری که ما در این سال‌ها از او دیده‌ایم یکسان است و متوجه تغییر در ظاهر او نمی‌شویم. کاملاً درست است چون او 30 سال قبل کاشت مو انجام داده و طبیعی است که به یاد نیاوریم.

کاشت مو افراد مشهور

با جستجویی ساده در اینترنت به دوران شروع فعالیت او در آغاز دهه 90 خواهید رسید و متوجه حجم وسیع طاسی وی در آن زمان خواهید شد. کاشت مو متیو مک کانهی چنان طبیعی بوده که حتی ممکن است با دیدن عکس‌های قدیم او نیز منکر این موضوع شوید. او یکی از نمونه‌های کاشت موی طبیعی و بی‌نقص است.

  • نیکلاس کیج

این بازیگر برای نگهداری زیبایی خود علاوه بر کاشت مو از عمل‌های زیبایی دیگری نیز استفاده کرده است.

کاشت مو نیکلاس کیج

  • جان هام

این هنرپیشه مشهور آمریکایی نیز سال‌های زیادی درگیر ریزش مو بوده است اما در آخر با یک تصمیم درست اقدام به کاشت مو طبیعی کرده که بی انصافی است اگر تأثیر آن در جذابیت چهره‌اش را نادیده بگیریم.

  • سلمان خان

کاشت مو افراد مشهور همچنین به سینمای بالیوود نیز راه یافته و می‌توان موهای پرپشت سلمان خان که یکی از بازیگران معروف هند است را مدیون آن دانست.

  • دنیس میلر

میلر از جمله بازیگرانی است که خود به انجام این عمل اعتراف کرده و اذعان داشته که از نتیجه کاشت موهایش بسیار راضی است.

  • کوین کاستنر

این هنرپیشه آمریکایی نیز از جمله کسانی است که نتیجه کاشت موی او بارز و رضایت‌بخش است.

  • جان تراولتا

بسیاری از افراد شیفته موهای مرتب این بازیگر هستند بدون آنکه خبر داشته باشند این زیبایی نتیجه یک کاشت موی موفق است.

کاشت مو جان تراولتا

معروفیت این بازیگر به اواخر دهه 80 و 90 میلادی بر می‌گردد که با تماشای عکس‌های او در آن دوران متوجه میزان ریزش موهایش خواهید شد.

کدام فوتبالیست‌ها کاشت مو انجام داده‌اند؟

  • دیوید بکهام

شاید کمتر کسی باشد که دوران اوج دیوید بکهام را به خاطر نیاورد ولی قطعاً دوره‌ای که موهای کم‌پشتی داشت را به خاطر نخواهید داشت.

می‌توان گفت این فوتبالیست مشهور که سالیان زیاد به زیبایی شناخته می‌شد پس از دوران فوتبالش دچار ریزش مو شدید شد اما کاشت موی طبیعی او را نجات داده و زیباییش را به او بازگرداند.

عکس‌های زیادی از آن دوران در اینترنت باقی نمانده و برای پیدا کردن آن‌ها باید کمی کنکاش کنید. اما عکس‌هایی که امروز از بکهام منتشر می‌شود با موهایی طبیعی، زیبا و درخشان کمی شک برانگیز باشد که آیا واقعا او کاشت مو انجام داده است؟ اما جواب مثبت است چون خود کلینیکی که کاشت موی دیوید بکهام را انجام داده تصاویر قبل و بعد او را منتشر کرده است. این کلینیک یکی از معتبرترین کلینیک‌های انگلستان است.

  • وین رونی

وین رونی از دیگر افرادی است که در دنیای فوتبال عمل کاشت مو انجام داده است. عکس‌های این فوتبالیست‌ خارجی معروف، نیز خود گواه این موضوع هستند. با تماشای تصاویر قبل از عمل رونی خواهید دید که او تار و بانک مو ضعیفی داشته ولی با این وجود باز هم قابل انجام بوده است.

کاشت مو وین رونی

بیشتر طاسی رونی در ناحیه مرکز سر و جلوی آن بوده که در زمان اوج فوتبالش با پیوند آن را رفع کرده است.

  • زیدان

خبرها هاکی از این است که زیدان به تازگی در ترکیه اقدام به کاشت مو کرده است.

  • آنتونیو کونته

طرفداران سرسخت یوونتوس بازیکن و کاپیتان سابق آن که سابقه مربی‌گری تاتنهام را نیز در کارنامه خود دارد به یاد می‌آورند. کاشت مو آنتونیو کونته از بهترین کاشت موی سلبریتی‌ها به حساب می‌آید که تصاویر آن اینترنت را پر کرده است.

کاشت مو آنتونیو کونته

در ادامه به معرفی سایر چهره‌های سرشناسی که کاشت مو انجام داده‌اند اشاره شده است.

  • ایلان ماسک

یکی از کسانی که ظاهرش بخاطر کاشت مو دستخوش تغییرات زیادی شده ایلان ماسک است.

کاشت مو ایلان ماسک

ماسک که امروزه اسم او بسیار شنیده می‌شود یکی از غول‌های سرمایه‌دار در حوزه فناوری و یکی از ثروتمندترین افراد جهان است پس چرا نباید به زیبایی ظاهرش اهمیت دهد؟ ناحیه طاسی او در جلوی سرش بوده که با یک خط رویش طبیعی ترمیم شده است.

  • آدام لوین

طرفداران گروه مارون 5 آدام لوین را می‌شناسند. او سال‌ها برای پنهان کردن ریزش موهایش آن‌ها را از ته می‌تراشید اما در آخر با کاشت و زیبایی از دست رفته خود را مجدداً به دست آورد.

  • گوردون رمزی

نام این مجری معروف برنامه‌های آشپزی نیز در لیست سلبریتی‌هایی که کاشت مو انجام داده‌اند به چشم می‌خورد. رمزی در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که برای رشد مجدد موهایش از دو روش کاشت و پی آر پی استفاده کرده است.

اسامی آشنایی مثل مل گیبسون، کریس مارتین، جیسون گاردینر، التون جان، بیلی باب تورنتون، جانی دپ، جیمز نسبیت، بن افلک، ادوارد نورتون و تام هنکس نیز در لیست افراد معروفی که کاشت مو انجام داده‌اند وجود دارد. البته حقیقت برخی از آن‌ها در ابهام بوده که آیا کاشت انجام داده‌اند یا از روش‌های دیگری استفاده کرده‌اند.

کاشت مو بن افلک

کاشت مو افراد سرشناس ایرانی

در بین افراد سرشناس ایرانی نیز به نام‌هایی برمی‌خوریم که اشاره به آن‌ها چندان خالی از لطف نیست.

  • احسان علیخانی

از معروف‌ترین چهره‌های ایرانی که کاشت مو انجام داده‌اند می‌توان به احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون اشاره کرد.

کاشت مو احسان علیخانی

حتی جمله کاشت مو احسان علیخانی از عبارات زیاد جستجو شده در گوگل است که خود آن به شما پیشنهاد می‌دهد. تأثیر بسیار زیاد این عمل در زیبایی چهره علیخانی مثال زدنی است. بدون شک او برای کاشت به کلینیکی معتبر و با تجربه مراجعه کرده است.

  • پرویز مظلومی

مظلومی در ابتدا از کلاه گیس برای پوشاندن طاسی خود استفاده می‌کرد اما به دلیل مصنوعی و زشت بودن آن به روش‌های کاشت مو رو آورد.

  • محمد علیزاده

موهای زیاد و جذاب این خواننده نیز ارثی نیست بلکه نتیجه یک عمل پیوند موی موفق است که بسیاری را به انجام این عمل ترغیب می‌کند.

در این لیست اسامی یحیی گل محمدی، علی ضیاء، شهرام قائدی، رامبد جوان، برزو ارجمند، شیث رضایی، حمید درخشان، علیرضا قربانی، بهرنگ علوی، شهاب حسینی، محسن عاشوری، حمید لولایی نیز وجود دارد.

ریزش مو چالشی است که بسیاری از انسان‌ها در سرتاسر جهان با آن‌ دست و پنجه نرم کرده و روش‌های زیادی را برای رفع آن امتحان می‌کنند. اما در آخر طبیعی‌ترین روش کاشت مو طبیعی و دائمی است تا جایی که حتی کاشت مو افراد مشهور تا حدی ابهام برانگیز بوده و قابل شناسایی هم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید