You are currently viewing کاشت ابرو بر روی اسکار

کاشت ابرو بر روی اسکار

کاشت ابرو بر روی اسکار چیست؟

ابرو اهمیت زیادی در زیبایی صورت هر فردی دارد و زیبایی آن باعث زیبا بودن چهره فرد میشود. درمان ابروهای نازک و کم حجم به صورت سنتی با لوازم آرایشی انجام میشد، اما در سال های اخیر پیوند ابرو توسط موهای خود فرد جایگزین بهتری در برابر روش های قدیمی است. کاشت ابرو یکی از انواع عمل های زیبایی است که در بین افراد مخصوصا خانم ها رایج یافته است.کاشت ابرو بر روی اسکار و کاشت ابرو بر روی تاتو امکان پذیر است و علاوه بر زیبایی ، به افرادی که دچار سوانح یا جراحی هستند،کمک میکند.

پیوند ابرو روی اسکار

متاسفانه تعداد زیادی از افراد وجود دارند که علاوه بر نازک بودن ابرو و کم پشتی آن که زیبایی چندانی ندارد ، دارای خط اسکار بر روی ابرو خود هستند که ظاهر زیبایی ندارد و رنگ متضادی با رنگ پوست خود دارند. جالب است بدانید در قسمتی که این خط وجود دارد رویش مو امکان پذیر نیست و امروزه با انجام پیوند ابرو بر روی اسکار میتوانید به راحتی مشکل را حل کنید و زیبایی را در صورت خود چندین برابر کنید.همچنین شما عزیزان میتوانید به مطالعه مقاله کاشت ابرو آقایان بپردازید.

کاشت ابرو بر روی اسکار چگونه است؟

روش کاشت ابرو خانم ها و آقایان بسیار متفاوت و مهم است اما روش های رایج در نوع کاشت ابرو به شکل FUE و FIT انجام می شود. در صورت وجود اسکار بر روی ابرو این دقت باید چندین برابر شود.همچنین این عمل منجر میشود تا رنگ متضاد روی ابرو کمرنگ تر خود را نشان دهد و ضعف ها و عیب ها به چشم نخورد.در ادامه به مطالعه مقاله خطرات ناشی از کاشت ابرو بر روی اسکار بپردازید.

آیا پیوند ابرو بر روی اسکار و زخم ممکن است؟

سوالی که موقع پیوند ابرو برای بسیاری از افراد به وجود می آید این است که میتوان برروی زخم و اسکار به راحتی عمل زیبایی کاشت ابرو انجام داد؟آیا وجود اسکار باعث بروز هیچ محدودیتی نمی شود؟

کلینیک رویش سبز در جواب به این سوال به این موضوع اشاره میکند که همه افراد دچار زخم ها و اسکارهایی شده اند که گاهی این زخم ها سطحی و گاهی عمیق است . ممکن است برای بعضی افراد بروز این زخم ها در نواحی دارای مو باشد مانند: ابرو ها –  سر و …در این نواحی  بخاطر ضربه شدید پلاک پوست و فولیکول ها میمیرند و امکان مجدد رویش مو وجود ندارد اما با انجام عمل زیبایی کاشت ابرو این امکان به وجود می آید که با کاشت مجدد فولیکول های زنده به صورت دستی عمری دوباره به پلاک پوست داده شود.

این پست دارای یک نظر است

  1. Somayeh

    من روی ابروم بخیه خورده میشه کاشت ابرو انجام داد ؟

دیدگاهتان را بنویسید