You are currently viewing پروتز مو چیست ؟

پروتز مو چیست ؟

پروتز مو چیست ؟

پرپشتی موها یکی از عوامل مهمی است که در بسیاری از افراد بر عملکرد روابط و اعتماد بنفس تاثیر میگذارد.امروزه نسبت به کاشت مو و جراحی پوست ،پروتز مو‌ به دلیل قیمت مناسبش مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است.برای خیلی از افراد سوال است که پروتز مو چیست ؟ در حقیقت یک روش بینابین کاشت مو و کلاه گیس است که مزایای زیادی برای آن قائل هستند که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

پروتز مو

پروتز مو از موهای طبیعی تشکیل شده است و روشی جدید برای ترمیم مو است. این روش ،موقت است و به دلیل هزینه کم ، برخی از مردم به آن روی آورده اند. در این روش موهای مصنوعی بر روی نانو نازکی که اصلا معلوم نمیشود،کاشته میشود و سپس با چسب های مخصوص میچسبد. بعد از انجام پروتز مو، موهای موجود به شکل موهای طبیعی نشان داده میشود به صورتی که انگار موها در پوست سر کاشته شده است.جالب است بدانید پروتز مو برای افرادی که ورزش و فعالیت روزانه بسیاری دارند،کارامد است.در ادامه برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله تاثیر ورزش بر رشد مو بپردازید.

مزایای پروتز مو چیست ؟

از مزایای پروتز مو میتوانیم به هزینه کم آن نسبت به کاشت مو اشاره کرد که برای اطلاعات بیشتر میتوانید در قسمت تماس با ما از هزینه موجود، اطلاع یابید. پروتز مو کاملا طبیعی نشان میدهد و مطمئن باشید موها به صورت طبیعی خود را نشان می‌دهند.این روش بدون جراحی و درد انجام می‌شود و همین موضوع برای برخی از افراد نکته مهمی است .

برخی دیگر از مزایای پروتز مو

بلافاصله بعد از عمل نتیجه کاشت قابل رویت است.
یک روش برگشت پذیری است و در صورت ناراضی بودن میشود، برداشت.
هیچ محدودیتی برای انجام فعالیت های روزانه به وجود نمی آید.

نحوه انجام پروتز مو

در ابتدا کرک و موهای ریز جلو سر را باید تراشید.
قسمت مورد نظر را به خوبی با چسب میچسبونیم و در آخر پروتز مو را بر قسمت هایی که با چسب پوشانده شده است،قرار میدهیم.در آخر شما را به مطالعه مقاله تفاوت پروتز مو با کاشت مو دعوت مینماییم.

دیدگاهتان را بنویسید