You are currently viewing مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو چگونه است؟

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو چگونه است؟

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو چگونه است؟

ابرو از نظر زیبایی یکی از مهم ترین ابعاد صورت است. بعد از اینکه موهای کاشته شده بعد از کاشت ابرو دچار ریزش مو میشود. این مسئله میتواند برای بسیاری از افراد نگران کننده باشد. باید خدمت شما عزیزان بگوییم که تقریبا پنجاه سال است که از تکنیک کاشت ابرو برای ترمیم نواقص ظاهری استفاده میشود ولی تازه 10 سال است که تکنیک کاشت ابرو پیشرفت زیادی کرده است.در ادامه به  سوال مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو چگونه است؟ خواهیم پرداخت.

ریزش اولیه ابروهای کاشته شده

بعد از گذشت دو هفته از کاشت مو ، ساقه موهای کاشته شده شروع به ریزش میکنند که بعد از گذشت یک ماه از کاشت مو تمام موهای کاشته شده میریزند. این ریزش اولیه به این دلیل  رخ میدهد که ساقه بافت مرده حساب میشود. در این ریزش تمام گرافت های کاشته شده ، ریزش پیدا نمیکنند.همچنین شما میتوانید به مطالعه کاشت ابرو بر روی تاتو بپردازید.

چگونگی کاشت فولیکول ها در ابرو

ابتدا بخش کوچکی از ناحیه پشت سر بیمار کوتاه میشود و فولیکول ها با روش هایی از پشت سر بیمار برداسته میشوند.

یک تکنیک مدرن برای کاشت ابرو است که با ابزار بسیار کوچکی  FUE

فولیکول های را از پوست سر جدا میکند.

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو

هر موی کوچک کاشته شده در ابروهایتان رشد ابرو بعد از کاشت است که به مرور زمان محکم تر و بلندتر میشود.مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو به صورت کلی شامل سه بخش میشود.

آناژن

اولین مرحله رشد مو بعد از کاشت مو یا ابرو ، مرحله آناژن است که بعد از تقسیم ریشه ها، ساقه های مو به وجود می آیند. در این لحظه خدمت شما عزیزان باید عرض کرد که سرعت رشد ابرو ها و موها در فصل تابستان بیشتر از فصل زمستان است.

کاتاژن

کاتاژن در پایان مرحله آناژن است.این مرحله درواقع کارش برداشت فولیکول های مو و انتقال آنها است.

تلوژن

در این مرحله فولیکول ها به مدت 2 تا 4 ماه استراحت میکنند.همچنین شما در همه مراحل رشد ابرو باید تا مدتی به مراقبت های بعد از کاشت مو توجه داشته باشید.

سایر موهای ابرو تحت تاثیر ریزش موقت ابرو قرار میگیرند؟

در بیشتر موارد ایت اتفاق نمی افتد . اما اگر این مورد برای برخی از افراد اتفاق بیوفتد.به دلیل شوکیاست که در فرایند کاشت وارد شده است.این موضوع جای نگرانی ندارد. موهای ریخته شده  ظرف یک یا دوماه بعد از کاشت دوباره رشد خواهند کرد.در آخر این سوال برای بسیاری از افراد به وجود می آید که هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ هزینه کاشت ابرو یکم بالاتر از هاشور ابرو و … است ولی نکته قابل توجه این است که کاشت ابرو مداوم است و کمرنگ نمیشود.

 

 

 

 

 

 

این پست دارای 2 نظر است

  1. Mahshid

    بعد از کاشت ابرو امکان اصلاح ابرو وجود دارد؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام بعد از مدتی که خود پزشکتان تعیین میکند بله میتوانید راحت اصلاح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید