You are currently viewing کاشت ابرو روی تاتو

کاشت ابرو روی تاتو

آیا روی تاتو کاشت ابرو امکان پذیر است؟

کاشت ابرو امروزه در میان مردم با محبوبیت بالایی همراه است زیرا بروها نقش مهمی در زیبایی صورت دارند. امروزه بیشتر افراد طرفدار سادگی و طبیعی بودن چهره خود هستند. به همین دلیل دنبال ویژگی های کاشت ابرو طبیعی هستند.‌هر چقدر ابروهای شما پرپشت تر باشد زیبایی چهره شما بیشتر است اما ممکن است گاهی عواملی به وجود آید که باعث ریزش ابروها شود در این هنگام بسیاری از افراد به دنبال روش هایی مانند هاشور ابرو ، تاتو ابرو میروند . یکی از سوال هایی که ذهن افراد زیادی را درگیر خود میکند این است که آیا روی تاتو کاشت ابرو امکان پذیر است؟در ادامه به این مسائل خواهیم پرداخت.

کاشت ابرو

کاشت یکی از روش هایی که نتایج دائمی داشته ، است. به کمک کاشت ابرو این امکان را دارید که تراکم و حجم ابروهایتان را به هر اندازه ای که دوست دارید ، افزایش دهید.

مشاور با پزشک

اگر بدنبال کاشت ابرو روی تاتو خود هستید ابتدا باید با پزشک خود در این باره مشورت کنید. همچنین میتوانید قبل از اقدام از مشاوران کلینیک رویش سبز مشاوره بگیرید. اما یکی از نکته هایی که باید به آن توجه لازم را داشته باشید ، انتخاب پزشک مناسب است.

کاشت ابرو بر تاتو امکان پذیر است؟

در مقابل این سوال باید جواب داد (بله). کاشت ابرو بر تاتو به راحتی امکان پذیر است . بنابراین نه تنها میتوانید بر روی تاتو خود کاشت یا پیوند مو انجام دهید بلکه برخی از متخصصان توصیه میکنند قبل از کاشت به هاشور زدن ابرو یا تاتو بپردازید.همچنین شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله هاشور ابرو و عوارض آن بپردازید.

چرا امروزه پیوند ابرو بر تاتو رواج پیدا کرده است؟

تاتو کردن ابروها یک روش رایج است که به چهره افراد زیبایی میدهد. این روش گاهی میتواند موفقیت امیز باشد و گاهی غیر از این است . تاتو میتواند چهره کلی فرد را تحت تاثیر قرار بدهد و بعضی افراد به حالت غیر طبیعی آن پی میبرند . در این هنگام یکی از راه های زیبایی فرد کاشت ابرو است که میتواند چهره فرد را طبیعی کند.

سخن پایانی

مهم ترین نکته ای باید به آن توجه کرد این است که پیوند ابرو دائمی است اما تاتو ابرو میتواند موقت باشد و بعد از مدتی احتیاج به ترمیم داشته باشد.

این پست دارای 2 نظر است

  1. Sahra

    من تاتو انجام دادم حالا میتونم کاشت انجام بدم البته می‌خوام کامل مدل ابروهام عوض بشه

    1. خاطره شامقلی

      سلام بله کاملا میتوانید به انجام اینکار اقدام کنید البته بهتر است قبلش از مشاوران ما به صورت رایگان مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید