You are currently viewing ترمیم کاشت مو ناموفق

ترمیم کاشت مو ناموفق

کسانی که به دنبال کاشت موی ارزان هستند بدون شک پس از انجام کاشت عبارت ترمیم کاشت مو ناموفق را در گوگل سرچ خواهند کرد.

در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم و ببینیم آیا امکان ترمیم کاشت قبلی وجود دارد یا خیر؟ اگر وجود دارد احتمال موفقیت‌آمیز بودن آن چقدر است؟ اگر بنا به هر دلیلی از کاشت موی قبلی خود ناراضی هستید این مقاله را بخوانید.

از کاشت موی خود راضی نیستید؟

تارهای نازک و بی‌جان، تراکم کم، جهت رویش نامرتب، خط رویش مصنوعی و … باعث می‌شود که فرد از کرده خود پشیمان شود. در این زمان دیگر علت ناموفق بودن عمل چندان مهم نیست. اما اگر هنوز کاشت انجام نداده‌اید و از این موضوع می‌ترسید، مطالعه مقاله کاشت موی ناموفق به شما پیشنهاد می‌شود.

ترمیم کاشت مو

بیایید واقع‌بینانه به موضوع نگاه کنیم. اگر گول کلینیک اول را خوردید گول دومی را نخورید. اگر کلینیکی به شما تضمین صد درصدی برای ترمیم موهایتان داد بدانید برای دومین بار به دام افتاده‌اید.

شاید ترمیم کاشت مو ناموفق نتیجه‌ای رضایت‌بخش به همراه داشته باشد؛ اما قطعاً با محدودیت‌های زیادی روبرو است.

محدودیت های ترمیم کاشت مو ناموفق

  • از بین رفتن بانک مو

فردی که دفعه اول بخاطر هزینه کمتر وسوسه شده این بار می‌گوید: هرچقدر هم که هزینه‌اش باشد می‌پردازم. اما متأسفانه حازق‌ترین پزشکان نیز با بانک موی خالی و از بین رفته نمی‌توانند معجزه کنند. پس برای اینکه به این روز دچار نشوید در ابتدا کلینیک معتبری را برای کاشت انتخاب کنید.

متأسفانه در برخی افراد که با کاشت ناموفق به کلینیک رویش سبز مراجعه می‌کنند، شاهد از بین رفتن بانک‌ مو یا وارد شدن آسیب شدید به آن هستیم.

بانک مو چطور از بین می‌رود؟

در متدهایی که برداشت به صورت فولیکولی انجام می‌شود، اگر سوزن‌ مصرفی کلفت باشد ممکن است به گرافت‌های کناری آسیبی وارد کند.

روش‌هایی هم که برداشت به صورت نواری انجام می‌شود برداشت زیاد یا جراحی غیراصولی نه تنها کاشت مجدد را غیر ممکن می‌کند بلکه ظاهر پشت سر را نیز زشت خواهد کرد. شاید این ضرب المثل اینجا کاربرد داشته باشد که آمدند ابرویش را درست کنند زدند چشمش را هم کور کردند.

دیده شده در برخی از این کلینیک‌های بی‌نام و نشان، اپراتور کاشت، برداشت را بیش از حد انجام داده و در آخر گرافت‌ها را در سطل زباله ریخته است.

  • برداشت سخت‌

اگر کلینیک قبلی خط رویش را خوب کاشته باشد باز کار آسان‌تر خواهد بود. چراکه از نواحی دیگر بدن مثل: ریش یا سینه برداشت انجام می‌شود.

خوشبختانه گرافت‌های این مناطق تاحدی مشابه پشت سر هستند. البته باید گفت برداشت از پشت سر راحت‌ترین حالت است و برداشت از سایر نواحی هم برای پرسنل کلینیک و هم برای خود فرد سخت‌تر خواهد بود. به این روش برداشت از بدن BHT نیز می‌گویند.

شاید این سؤال پیش بیاید که برای خط رویش امکان برداشت از نواحی دیگر وجود ندارد؟ در جواب باید بگوییم خیر. برای خط رویش بایستی برداشت حتماً از ناحیه پشت سر انجام شود.

  • کاشت بین مویی

در افرادی که تراکم گرافت‎‌های کاشته شده کم باشد یا فاصله‌ آن‌ها از هم زیاد باشد، بین تارهای مو کاشت مجدد انجام خواهد شد. البته باید قبل از کاشت امکان‌سنجی انجام شود.

  • زمان بیشتر

چندان دور از ذهن نیست که با توجه به میزان دقت مورد نیاز و شرایط برداشت موی خاص، زمان این عمل بیشتر بوده وبه طول بینجامد.

  • هزینه بالاتر

از آنجایی که ترمیم کاشت مو ناموفق تجهیزات و متخصص خاص خود را می‌طلبد؛ هزینه این عل در مقایسه با کاشت اولیه بالاتر خواهد بود. میزان دقت پرسنل و همچنین سختی برداشت از نواحی دیگر نیز در این افزایش قیمت دخیل هستند. البته این را هم در نظر بگیرید که فرد یک‌ بار هم بابت این کاشت ناموفق پول پرداخت کرده است.

  • ماندن جای اسکار

علاوه بر باقی‌ماندن جای جراحی در پشت سر ممکن است جلوی سر هم خالی از لطف باقی نماند. اگر حفره‌های ایجاد شده برای کاشت در جلوی سر بزرگ و محسوس باشند، جای آن‌ها نیز باقی خواهد ماند. این حفره‌ها ظاهر زشت و بدی را در چهره ایجاد می‌کنند و قابل درمان هم نیستند.

احتمال موفقیت‌آمیز بودن ترمیم کاشت مو ناموفق چقدر است؟

نگران نباشید، کم نیستند نمونه‌هایی که بعد از ترمیم کاشت مو ناموفق قبلی با رضایت به خانه برگشته‌اند. در مواردی که مشکل از قرینگی خط رویش و زاویه آن باشد، کار راحت‌تر و سبک‌تر است. اگر ایراد در تراکم باشد، حتی اگر بانک موی خوبی هم نداشته باشید از سایر نقاط بدن برداشت انجام شده و کاشت بین مویی انجام می‌شود. البته در برخی از افراد نیز صرفاً موها تنک و ضعیف هستند که به کمک پی آر پی و مزوتراپی این موضوع نیز قابل رفع است.

محدودیت های ترمیم کاشت مو ناموفق

پس می‌توان نتیجه گرفت اگرچه ترمیم کاشت مو ناموفق کاری دردسرساز، هزینه و زمان‌بر است؛ اما در بسیاری از موارد قابل انجام بوده و زیباجو نتیجه مطلوب را کسب خواهد کرد.

در آخر

حتی اگر ترمیم کاشت مو ناموفق برای فرد امکان‌پذیر باشد اما هزینه و زحمت مضاعفی را به وی تحمیل خواهد کرد. چون هزینه ترمیم کاشت مو نسبت به کاشت موی اولیه بالاتر است. همچنین تجربه دوباره دوران نقاهت هم کار کسل‌کننده‌ای خواهد بود. پس بهتر و به صرفه‌تر است در گام اول یک کلینیک معتبر را برای کاشت اولیه انتخاب کنید. اما با این حال اگر از کاشت خود ناراضی هستید حتماً از طریق فرم مشاوره رایگان کاشت مو با ما در تماس باشید. متخصصان ما در کلینیک تخصصی کاشت موی رویش سبز با معاینه شما حتماً شما را از امکان ترمیم مطلع خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید