You are currently viewing جلوگیری ورم بعد از کاشت مو

جلوگیری ورم بعد از کاشت مو

جلوگیری ورم بعد از کاشت مو

یکی از تجربه های ناخوشایند برای همه افراد، ریزش مو است.مهم ترین دلایل ریزش مو عبارتند از : عامل های وراثتی،مشکل های هورمونی، سبک های زندگی غلط و تغذیه نامناسب

یکی از موثرترین روش های درمان ریزش مو، کاشت است. در حقیقت کاشت مو به دو دسته کلی تقسیم می‌شود : کاشت مو مصنوعی و طبیعی
کاشت مو مصنوعی تکنیکی است که از آن برای رفع مشکل ریزش مو استفاده میکنند.کاشت مو مصنوعی در حقیقت یکی از راه های قدیمی کاشت است که با موهای مصنوعی قسمت های خالی را پوشش میدهد.
به دلیل استفاده از برخی مواد و روش ها هنگام کاشت ،امکان دارد پس از کاشت مو ،ورم در پوست رخ دهد. تورم سر یکی از شایع ترین عوارض است که در ادامه کلینیک رویش سبز به صورت تخصصی در مورد موارد جلوگیری ورم بعد از کاشت مو خواهد پرداخت.

راهکارهایی برای جلوگیری ورم بعد از کاشت مو

استراحت کافی

عدم استراحت کافی ،باعث بروز تورم در صورت میشود.بنابراین استراحت واجب است و در هفته اول کاشت نباید سرتان را به مدت طولانی خم نگه دارید.در ادامه برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله بعد از کاشت مو چه بخوریم؟ بپردازید.

نوشیدن آب

در هر شرایطی که باشید نباید نوشیدن آب را فراموش کنید.مصرف آب زیاد باعث رفع گرسنگی می‌شود و نمی‌گذارد که چربی اطراف شکمتان را دربر بگیرد‌. مصرف آب به مقدار کافی میتواند به بهبود گردش خودن کمک کند.

مصرف کم نمک

تا مدتی بعد از کاشت برای رفع و کاهش ورم بعد از کاشت مو ،بهتر است مصرف نمک خود را بسیار کم کنید.حدودا یکماه سعی کنید از مصرف خوراکی شور و ترش خودداری کنید.

دوری از فعالیت های سنگین بدنی

یکی دیگر از علت های افزایش التهاب می‌تواند ، انجام فعالیت های سنگین باشد، در این راستا فولکول های مو آسیب می‌بینند و ممکن است به عفونت بعد از کاشت مو منجر گردد.در ادامه شما را به مطالعه مقاله تاثیر ورزش بر رشد مو دعوت مینماییم.

عدم مصرف برخی از داروها

یک هفته بعد از کاشت مو از مصرف داروهایی مانند آسپیرین و باقی داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید.استفاده از داروها باعث گرش خون زیاد در بدن میشود و این امر باعث بروز تورم شدید میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید