You are currently viewing بعد از کاشت مو چه بخوریم؟

بعد از کاشت مو چه بخوریم؟

بعد از کاشت مو چه بخوریم؟

بعد از کاشت مو و کاشت ابرو داشتن تغذیه مناسب ضروری است.یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از کاشت مو،بحث تغذیه است.خوردن غذاهای سالم و مقوی باعث تقویت بدن و مو میشود.نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت کنید این است که فولیکول های مو کاشته شده در روزهای اولیه کمی حساس است،بنابراین باید توجه بیشتری به مراقبت های بعد از عمل ، تغذیه و برنامه غذایی داشته باشید. برای بسیاری از افراد سوال شده است که بعد از کاشت مو چه بخوریم؟ در ادامه کلینیک رویش سبز بیشتر به این موضوع خواهد پرداخت.

تغذیه بعد از کاشت مو

زمانی که از قسمت جلوی سر، فلیکول های مو از قسمت بانک مو برداشته میشود.به علت حساس بودن و ضعیف بودن نیازمند تقویت و مراقبت می باشند.داشتن تغذیه مناسب برای تحریک و رشد فولیکول ها ضروری است.برخی از افراد وجود دارند که انواع خوراکی ها و غذاها مورد سلیقه شان نیست اما باید بدانند که سلامت موهای کاشته شده و موهای دیگر کاملا وابسته به تغذیه سالم و مناسب است.بنابراین باید بدانید برای تقویت موها به مواد مغذی نیاز دارید.همچنین شما عزیزان برای تقویت بیشتر موهایتان میتوانید به مطالعه مقاله تاثیر روغن رزماری بر رشد مو بپردازید.

کدام خوراکی ها در رشد مو تاثیرگذار هستند؟

تخم مرغ ،اسفناج ،میگو،آجیل، ماهی از مواردی هستند که در تقویت موها و رشد موها بسیار تاثیرگذار هستند.

خوراکی و مواد غذایی مضری برای موهای کاشته شده ،وجود دارد؟

برخی  مواد غذایی و خوراکی وجود دارد که نه تنها باعث رشد مو نمیشوند بلکه باعث آسیب رساندن به برخی از بافت های مو میشوند.

توصیه های خوراکی بعد از عمل

کم کردن و کنار گذاشتن غذاهای چرب مانند سرخ کردنی ها

استفاده از پروتئین مانند شیر و گوشت و نان کنجد و…

نوشیدن آب و مایعات و تعداد دفعات آن را زیاد کردن در طی روز

استفاده از ویتامین ها و آهن و مصرف سبزیجات و جگر و سویا و…

سخن پایانی

روشی طبیعی که رشد طبیعی موها را به همراه دارد، بدون جراحی و خونریزی است.طراحی خط کاشت مو در ظاهر افراد اهمیت بسیاری دارد.وقتی خط مو به عقب ریزش میکند به شخص ظاهری پیر و نحیف میدهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید