You are currently viewing خطرات کاشت ابرو بر روی اسکار

خطرات کاشت ابرو بر روی اسکار

خطرات ناشی از کاشت ابرو بر روی اسکار

ابروها به دلایل مختلفی مانند افزایش سن،تغییرات هورمونی و… دچار ریزش میشوند.ابرو جز عوامل تاثیرگذار بر زیبایی صورت هر فردی است و داشتن ابروهای پرپشت آرزوی بسیاری از افراد است.کاشت ابرو یکی از انواع عمل های زیبایی است که در بین خانم ها بسیار رایج شده است.
در طی زندگی هر فرد ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که منجر به آسیب دیدگی ابرو شود.در قسمت های از ابرو که زخم رخ داده است و منجر به بخیه زدن شده است، در آن ناحیه دیگر ابرو رشد نمی‌کند به همین خاطر امروزه بسیاری از افراد به کاشت ابرو روی آورده اند. کلینیک رویش سبز در ادامه به خطرات ناشی از کاشت ابرو بر روی اسکار میپردازد.

علت رشد نکردن مو در محل اسکار چیست ؟

فولکول مو ،بافت عصبی و غدد چربی در اثر حوادث از بین میرود و همین امر در این ناحیه، باعث رشد نکردن مو میشود.

عوارض و خطرات ناشی از کاشت ابرو بر روی اسکار

احساس بی حسی در نواحی بانک مو

در برابر برداشت فولیکول مو برای کاشت ابرو ،عصب های نواحی بانک مو دچار بی حسی میشوند و این حس در برخی از افراد مشکلات شایعی را بروز می‌دهد که البته جای نگرانی نیست و بعد از مدت زمانی بافت دچار ترمیم میشود.

بروز عفونت

در صورتی که محل انجام کاشت ابرو،تمیز نباشد و استریل نشده باشد و مسائل بهداشتی به درست رعایت نشده باشد بعد از انجام عمل ممکن است عفونت یا چرک در محل پیوند رخ دهد.

احساس درد

بسیاری از افراد بعد از انجام کاشت مو یا کاشت ابرو ،احساس درد در قسمت نواحی بانک مو میکنند که این دردها خفیف است و با مصرف داروهای مسکنی که پزشک تجویز می‌کند،برطرف میشود.

ریزش ابرو بعد از کاشت

ممکن است پیش بیاید که بعد از مدت زمانی که کاشت ابرو انجام داده اید،دچار ریزش شوید و قسمت های اسکار موهایشان بریزند در این صورت نگران نشوید زیرا این عمل فرایندی طبیعی است و دوباره مو ابروی شما رشد میکند.همچنین در ادامه میتوانید به مطالعه مقاله عوارض کاشت ابرو بر روی اسکار بپردازید.

خارش و پوسته پوسته شدن ابرو

از دیگر عوارض و خطرات ناشی از کاشت ابرو بر روی اسکار ،خارش و پوسته پوسته شدن ابرو میشود که نباید در این هنگام  به محل مورد خارش دست بزنید و با توجه به تجویز پزشک پمادهای مخصوص را بر روی ابرویتان بمالید.

دیدگاهتان را بنویسید