You are currently viewing تاثیر روغن رزماری بر رشد مو

تاثیر روغن رزماری بر رشد مو

آیا روغن رزماری بر رشد مو موثر است ؟

با بررسی آزمایشات بر روی گیاهان امروزی خواص اعجاب انگیز بر رشد مو و جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. رزماری گیاهی پرخاصیت است که از قدیم همراه انسان بوده است. روغن رزماری دارای خواص مختلف برای موها است. عصاره های گیاهی تاثیر قابل توجهی در رشد و سلامت مو دارند. یکی از محبوب ترین این نوع عصاره ها، عصاره رزماری است.این روغن یکی از ساده ترین محلول های طبیعی است که تاثیر روغن رزماری بر رشد مو کاملا قابل مشاهده است.همچنین در ادامه شما عزیزان میتوانید به مطالعه مقاله خواص روغن کنجد بر رشد مو بپردازید.

جلوگیری از ریزش مو با استفاده از گیاه رزماری

درمان های خانگی مختلف برای جلوگیری از ریزش مو و پر پشت شدن موها شناخته شده است.یکی از درمان های مناسب برای جلوگیری از ریزش مو ،که در زمان مناسب از آن استفاده کنید بهره گیری از روغن رزماری است.برای آگهی بیشتر شما عزیزان را به مطالعه مقاله انواع نژادهای مو دعوت مینماییم.

خاصیت های روغن رزماری

سلامت مو

این روغن باعث پر پشت شدن موها می‌شود .افزایش ضخامت ساقه مو به پیشگیری از شکستگی م خرد شدن آنها کمک میکند.

رفع شوره سر

همانگونه که میدانید شوره سر یکی از بیماری های شایع مو است .روغن رزماری خاصیت ضد قارچی دارد.برای رفع شوره سر چند قطره روغن رزماری را در شامپوی خود بریزید و در هنگام مصرف سرتان را ماساژ بدهید.

تحریک رشد مو

یکی از رایج ترین انواع ریزش مو که به عنوان طاسی مردانه شناخته شده است ،در زنان امکان بروز این مشکل وجود دارد. این روغن با مکانیسم عملی که دارد ،آن را درمان میکند.

چند راه برای استفاده از رزماری

تقویت و درمان ریزش مو با سرکه رزماری
درمان ریزش مو با دم کرده رزماری
ماساژ موها برای ضخامت بیشتر مو

نحوه تشخیص روغن اصل

کلینیک رویش سبز اولین راه برای تشخیص روغن رزماری اصل را بوی تند گیاه میداند که به مشام می‌رسد.اگر روغن رزماری شما بوی ملایمی دارد بدون شک خدمت شما عزیزان عرض میکنیم ،روغن درجه یک و اصل نیست. در آخر شما عزیزان میتوانید به مطالعه مقاله تاثیر ورزش بر رشد مو بپردازید.

این پست دارای 4 نظر است

  1. Mina

    سلام من از روغن رزماری بعد از خواندن مقاله شما استفاده کردم واقعا عالی بود و نتیجه بخش بود برام

    1. خاطره شامقلی

      سلام باعث افتخار مااست که مطالبمون مفید واقع شده برای شما عزیزان.

  2. Golnaz

    میشه از خواص روغن کنجد هم بگین برای رفع ریزش مو

    1. خاطره شامقلی

      سلام،بله حتما

دیدگاهتان را بنویسید