You are currently viewing کاشت مو به روش fue

کاشت مو به روش fue

کاشت مو به روش fue

مو تاثیر زیادی بر چهره فرد دارد.با پیشرفت علم و تکنولوژی ،زندگی انسان سبب تغییر و تحولاتی شده است.ریزش مو مشکلی شایع در میان زنان و مردان است که عامل های مختلفی در ریزش مو،تاثیر گذار هستند.روش ها و تکنیک های جدید کاشت مو ،سبب افزایش کیفیت کاشت مو شده است.در ادامه کلینیک رویش سبز قصد معرفی کاشت مو به روش fue را دارد که میتوان به صورت کلی بیان کرد، این روش نوعی تکنیک تکامل یافته از روش سنتی و قدیمی fut است.

کاشت مو از طریق fue

پیوند مو به روش fue یا follicular Unit Extraction استخراج فولیکول مو به صورت واحد یا مجزا است.در این روش نواری باریک به طول 15 الی 20 سانتی متر و ضخامت 1 الی 2 سانتی متر از پوست سر برداشته میشود.بنابراین گرافت های حاوی فولیکول مو پیوند زده میشود و همین موضوع باعث میشود بعد از مدت زمانی ،ظاهری طبیعی داشته باشد.

کاشت مو به روش follicular Unit Extraction چگونه انجام میشود؟

معاینه توسط پزشک متخصص

قبل از هر اقدامی باید پزشک مطمئن شود که متقاضی کاندید مناسبی برای انجام کاشت مو به این روش است و این روش او را به نتیجه مطلوبی میرساند.بانک مو مناسب برای این روش معمولا در پشت یا کنار سر است.

برداشت گرافت ها

پزشک باید تعداد مناسبی از گرافت ها را از محل برداشت استخراج و آنها را آماده کاشت در محل مورد نظر کند. برای استخراج مناسب گرافت ها ،اینکار را با دستگاهی به نام میکروپانچ انجام میدهند.این دستگاه سوراخ های ریزی در سر ایجاد میکند و گرافت ها را به صورت مجزا استخراج میکند.در نتیجه بعد از برداشت موها دیگر نیاز به بخیه زدن ندارد.

قرار دادن گرافت ها

گرافت ها را معمولا درون محلولی از مواد مغذی قرار میدهند تا به اندازه کافی تقویت شوند و خارج از بدن متقاضی آسیب نبینند.برای انجام این روش نیازی به بیهوشی عمومی نیست بلکه تنها با بیهوشی موضعی انجام میشود.

کاندیدای مناسب برای کاشت مو به روش fue

اشخاصی که دارای پوست سفت هستند.

کسانی که به دلایل ژنتیکی دچار ریزش مو شده اند.

افرادی که به دلایل سوختگی یا ضربه دچار ریزش مو شده اند.

کسانی که به دلایل عفونت های پوستی دچار ریزش مو شده اند که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله تاثیر عفونت های پوستی بر ریزش مو بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید