You are currently viewing عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابرو

عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابرو

عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابرو

نتایج کاشت ابرو و ماندگاری این روش زیبایی،به عوامل مختلفی بستگی دارد.مهارت و تجربه پزشک در کاشت ابرو ،سلامت فرد و … از عوامل تعیین کننده هستند.معمولا فولیکول های موهایی که در ابروها کاشته میشود،از پوست سر میگیرند.در کاشت ابرو معمولا متخصصین کلینیک رویش سبز سعی میکنند،فولیکول ها را از مناطقی انتخاب کنند که در برابر ریزش مقاوم باشد.تصمیم گرفتن درباره کاشت ابرو معمولا گام بزرگ برای افراد است.در ادامه این مطلب به برخی از عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابرو خواهیم پرداخت.

عامل های موثر بر ماندگاری کاشت ابرو

تکنیک های مورد استفاده در کاشت ابرو

تکنیک هایی که پزشک برای پیوند ابرو به کار میبرد در ماندگاری کاشت ابرو و رضایت شما از نتیجه کاشت بسیار موثر است.نتایج حاصل از کاشت ابرو از جمله ماندگاری آن به پزشک و تکنیک های آن بستگی دارد.در حقیقت کلینیک و پزشک مورد انتخاب شما،باید بسیار معتبر و با تجربه باشد.

استحکام فولیکول های کاشته شده

ماندگاری کاشت ابرو تا حد زیادی به قوی بودن فولیکول های مو بستگی دارد.مقاومت فولیکول ها در برابر ریزش از عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابرو است.انتخاب محل اهدا بستگی به نظر پزشک دارد که مناسب ترین منطقه را انتخاب کند.

ورزش

انجام ورزش و فعالیت های پرتحرک در زمان کوتاهی پس از کاشت ابرو سبب ریزش موهای کاشته شده میشود.تا 7 روز بعد از انجام پیوند ابرو نباید فعالیت های ورزشی انجام داد و تا 14 روز باید به ورزش های سبک پرداخت.در نتیجه مراقبت از ابروهای کاشته شده بسیار مهم است و در صورت توجه نکردن به توصیه های پزشک امکان آسیب رسیدن به فولیکول های مو زیاد است.همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله تاثیر ورزش بر رشد مو بپردازید.

جنس ابروها

جنس ابروها از عواملی است که بر ماندگاری کاشت ابرو موثر است.ابروها در افراد مختلف متفاوت است.نتایج کاشت ابرو در افراد مختلف از این فاکتور تاثیر می پذیرد.در آخر شما میتوانید به مطالعه مقاله دلیل ریزش ابرو در دوران اولیه بارداری بپردازید.

سخن پایانی

نتیجه کاشت ابرو در همه افراد یکسان نیست.افراد مختلف نتایج متفاوتی از کاشت ابرو میگیرند.ممکن است برخی افراد با بروز تغییرات هورمونی و بیماری های خاص ،دچار ریزش ابرو شوند.در آخر شما میتوانید به مطالعه مقاله بهترین زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید