You are currently viewing بهترین زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

بهترین زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

بهترین زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از روش های دائمی برای برگرداندن تار موهای از دست رفته ابرو است . پیوند ابرو روشی کاملا غیر تهاجمی است که در یک الی دو جلسه زیر نظر پزشکان و متخصصین حرفه ای کلینیک رویش سبز انجام میشود. کاشت ابرو روشی برای داشتن ابروهای پرپشت ، طبیعی و دائمی است . به همین منظور افراد زیادی به دنبال بهترین روش برای کاشت ابرو هستند.بعد از پیوند ابرو به صورت طبیعی مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو محقق میشود و در این زمان بسیاری از افراد دنبال بهترین زمان برای اصلاح ابرو بعد از کاشت ابروی خود هستند که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

دلیل انجام کاشت ابرو

در سالهای اخیر بیشتر خانم ها و دختران جوان به نقش ابرو در زیبایی صورتشان پی برده اند . بسیاری از افراد وجود دارند که به دلایل مختلفی دچار ریزش ابرو میشوند و ابروهای پر پشت خود را از دست میدهند. بیشتر این افراد اعتماد بنفس خود را از دست میدهند و دچار افسردگی میشوند. برخی از دلایل ریزش ابرو عبارتند از :

افزایش سن

سرطان

استرس و اضطراب

مصرف دخانیات

نداشتن تغذیه مناسب

زمان اصلاح ابرو

شما دو یا سه هفته بعد از کاشت ابرو میتوانید ابروهای خود را کوتاه کنید . اصولا بعد از دو الی سه هفته باید به کلینیک کاشت ابرویتان مراجعه فرمایید تا ابرئهایتان را بررسی کنند در همین جلسه است که اولین کوتاهی ابرویتان توسط متخصص کلینیک انجام میشود.

روش های پیشنهادی برای اصلاح ابرو

قیچی کردن ابرو ها بعد از کاشت ابرو

ابروهای کاشته شده اندازه های غیر طبیعی دارند . به همین خاطر اولین اقدام شما در انجام اصلاح ابروهایتان ، قیچی کردن آن است . هنگامی که قصد ثیچی کردن ابروهایتان را دارید باید بسیار مراقب باشید تا گرافت های تازه پیوند شده از ریشه جدا نشود.

استفاده از تیغ برای اصلاح ابرو

برای تمیری اطراف ابروهایتان میتوانید از تیغ استفاده کنید و دور تا دور ابروهایتان را با تیغ تمیز کنید. این روش میتواند خطرات کمتری برای شما داشته باشد .

اصلاح با موچین

بعد از کاشت ابرو اصلاح با موچین اصلا توصیه نمیشود به این خاطر که ممکن است این ابروها دیگر رشد نکنند. همچنین ممکن است افراد در اصلاح با موچین متوجه نشوند و بیش از حد ابروهای خود را بردارند.

در آخر شما عزیزان میتوانید به مطالعه مقاله رنگ کردن ابرو بعد از کاشت ابرو بپردازید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید