You are currently viewing بهترین زمان رنگ کردن مو بعد از کاشت مو

بهترین زمان رنگ کردن مو بعد از کاشت مو

بهترین زمان رنگ کردن مو بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات بسیار موثر برای رفع کچلی است.ریزش مو به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد ، یکی از مسائل مهمی است که افراد به آن میپردازند.اما با کات مو امکان بروز یکسری مسائل است مانند رنگ کردن مو بعد از کاشت مو است. یکی از اصلی ترین سوالاتی که بیشتر افراد بعد از کاشت مو میپرسند این است که بهترین زمان رنگ کردن مو بعد از کاشت مو کی است؟ در جواب به این سوال باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بهتر است بلافاصله بعد از کاشت مو اقدام به رنگ کردن موهای خود نکنید و همچنین به فاصله بین رنگ کردن موهای خود توجه کنید.

رنگ کردن بعد از کاشت

رنگ کردن موها بلافاصله بعد از کاشت مو باعث میشود تا فولیکول های مو و موهای کرک شده بسوزند و از بین بروند به همین دلیل است که اصل توصیه نمیشود تا بلافاصله موها رنگ شود ، به این دلیل که با وجود مواد شیمیایی در درون رنگ ها همین مواد باعث آشیب دیدن موهای تازه کاشته شده ، میشود. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصین به شما توصیه میکنند که در انجام این عمل صبوری خرج دهید.برخی اشتباهاتات رایج مراقبت از مو وجود دارد که خیلی از افراد به آن نکته ها توجه نمیکنند.

زمان مناسب رنگ کردن مو بعد از کاشت مو

رنگ کردن مو بعد از کاشت اصلا مشکلی ندارد اما به شرط اینکه موها کاملا به رشد ثابتی رسیده باشند و انقدر محکم باشند که مانند موهای طبیعی بتوانید با آنها برخورد کنید. فولیکول های مو در دوران تفاهت بعد از کاشت بسیار آسیب پذیر است و نیاز به مراقبت دارد.کلینیک رویش سبز به شما به صورت دقیق خواهد گفت که پس از کاشت مو حداقل 1 تا 2 ماه زمان لازم دارید تا موهایتان مستحکم شود و سپس به رنگ کردن آنها بپردازید.

هر چند وقت یکبار میتوانیم موهای کاشته شده را رنگ کنیم؟

به دلیل وجود مواد شیمیایی در رنگ ها به شما پیشنهاد میشود که موهایتان را خیلی رنگ نکنید ، رنگ کردن مداوم موها منجر به سوختگی و از بین رفتن موها میشود. بنابراین توصیه ما به شما این است به صورت مداوم رنگ نکنید و به مراقبت های بعد از کاشت مو توجه لازم را داشته باشید. موهای کاشته شده رشد یافته معمولا در برابر رنگ موها مقاومت بیشتری دارند اما موهای قدیمی خیلی آسیب میبینند.در آخر میتوانید به مطالعه مقاله تاثیر شامپو بر ریزش مو بپردازید.

 

 

این پست دارای 2 نظر است

  1. Mansoreh

    سلام ،میشه رنگ فانتزی هم کرد موهارو؟

  2. Asghar

    من شنیدم آقایون بعد از کاشت مو نمی‌توانند مو رنگ کنند درسته ؟

دیدگاهتان را بنویسید