You are currently viewing بهترین فصل و زمان کاشت مو

بهترین فصل و زمان کاشت مو

در این مقاله سعی کردیم تا به مسئله مهمی تحت عنوان بهترین فصل و زمان کاشت مو برای شما عزیزانی که قصد کاشت مو را دارید بپردازیم. فصل و زمان کاشت مو یکی از مواردی است که باید قبل از کاشت مو به آن توجه ویژه ای داشت ، افراد برای حل معضل کم پشتی مو های سر خود به دنبال کلینیک  معتبر جهت کاشت مو در تهران و یا کاشت ابرو در تهران و یا سایر شهر ها می باشند که نتیجه خوب و قابل قبولی را بعد از انجام کاشت مو شاهد باشند اما باید بدانید که فصل و زمان کاشت مو اهمیت فراوانی دارد و نباید بی توجه از کنار آن رد شد.

عمل کاشت مو

عمل کاشت مو به اصطلاح عمل سرپایی در بین عمل ها به حساب می آید و تنها 3 الی 4 ساعت به طول می انجامد به همین دلیل باید مراقبت های بعد از آن را جدی گرفت و تا دو هفته اول باید مراقبت های بعد از عمل را به طور کامل انجام داد و به آنها عمل کرد تا کیفیت و نتیجه کاشت مو دچار مشکل نشود به همین علت هم باید مراقبت های بعد از کاشت مو نظیر عفونی نشدن سطح سر و مواردی از این قبیل را دست کم نگیرید تا به مشکل جدی برنخورید ، اما توجه داشته باشید که این مراقبت ها تنها برای چند هفته اول است و بعد از 7 الی 8 هفته بعد از عمل می توانید فعالیت ها قبل خود را از سر گرفته و به کارهای خود بپردازید اما نتیجه را بعد یکسال مشاهده میکنید .

بهار؛

بهار معایب و مزایای مختلفی برای شما در امر کاشت مو در بر خواهد داشت اگر بخواهیم به مزایای کاشت مو در فصل بهار اشاره کنیم باید بگوییم که در این فصل هوا مرطوب بوده و به راحتی بدون استفاده از مواد حالت دهنده تا حدی از رطوبت هوا استفاده کرده و با استفاده از آن مو های خود را حالت دهید و سهولت برای مراجعه به پزشک و کلینیک مورد نظر خود یکی دیگر از محاسن این فصل به حساب می آید اما معایب این فصل ؛ در بهار باید مراقب گرم شدن ناگهانی هوا و تابش تند خورشید باشید و برای رفت و آمد نیز باید مراقبت های لازم را انجام داده و می توانید با استفاده از کرم ضد افتاب و یا با استفاده از کلاه بیرون از منزل خود رفت و آمد کنید.

تابستان ؛

تابستان نیز می تواند برای شما یکی از بهترین انتخاب ها و فصل ها برای کاشت مو محسوب شود زیرا در این فصل میوه ها و غذاهایی که برای رشد مو های شما بسیار مناسب بوده موجود می باشد که در روند مراحل رشد مو بعد از کاشت مو کمک زیادی میکند. اما باید حواستان به گرما هم باشد، گرما در تابستان در شهر های مختلف و کشور های مختلف از نظر شدت گرما متفاوت می باشد به همین منظور باید به شدت گرا هم توجه لازم را داشته باشید.در ادامه میتوانید به مطالعه مقاله در فصل گرما انجام کاشت مو امکان پذیر است؟ بپردازید.

پاییز ؛

کاشت مو در پاییز نیز همانند فصول دیگر دارای معایب و مزایای مختص به خود بوده که باید آن را در نظر داشت در فصل پاییز وزش باد شدید تر شده و پیش بینی هوا نیز در اکثر اوقات مشکل می باشد و باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این فصل همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بوده و در این زمان شما فشار کاری بیشتری را متحمل خواهید شد که برای موهای تازه کاشته شد، اصلا مناسب نبوده و همچنین باید در نظر داشته باشید در این فصل زخم ها در سر مشخص تر بوده و همین امر شاید برای شما سخت باشد و شما را برای حضور در اجتماع و یا محیط کار کمی دلسرد یا معذب کند اما این مسائل را هم در نظر داشته باشید.

زمستان ؛

اما کاشت مو در زمستان نیز همانطور که میدانید دارای معایب و محاسنی بوده که به آن اشاره خواهیم داشت ،در این فصل شما برای انجام بیشتر فعالیت های خود مجبور هستید تا در داخل محیط سرپوشیده و گرم باشید که این امر یک امتیاز مثبت و خوبی به حساب می آید. بسیار برای موهای تازه کاشته شده شما مفید خواهد ود به طور کلی بیشتر متخصصان و پزشکان در امر عمل های زیبایی و … معتقد هستند که بهترین فصل برای این دسته از عمل ها زمستان بوده و ترمیم ها در این فصل بهتر صورت گرفته اما آیا در زمینه کاشت مو نیز این امر صدق خواهد کرد یا نه ؟ در این فصل شما اکثر غلات و حبوبات و بیشترپروتئین ها در دسترس نخواهید داشت و بارش برف یا بارن نیز می تواند برای شما بسیار مخرب و مضر باشد.

باتوجه به توضیحاتی که در زمینه بهترین فصل و زمان کاشت مو خدمت شما عزیزان ارائه شد به اهمیت و مهم بودن این مسئله در زمینه کاشت مو پی بردید و متوجه شدید که قبل از مراجعه به مراکز معتبر کاشت مو باید به برخی از موارد نظیر فصل و زمان آن توجه داشت .زیرا همانطور که اشاره کردیم در ترمیم و بهبودی فرد بسیار موثر و تاثیر گذار می باشد.

کلینیک  رویش سبز تخصصی ترین و حرفه ای ترین کلینیک کاشت ابرو در ایران است از این رو شما عزیزان میتوانید جهت برآورد هزینه کاشت مو با شماره   71729 (021)  تماس حاصل فرمایید و با ارسال عکس ابرو های خود مشاوره رایکان بگیرید.

این پست دارای 6 نظر است

  1. Mahdi

    واقعا فصل روی کاشت مو تاثیر داره ؟؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام بله

  2. Mansoreh

    همسرم کلینیک شما کاشت مو انجام داد واقعا راضیه

    1. خاطره شامقلی

      سلام باعث افتخار ما است که همراهان دوست داشتنی مثل شما را داریم.

  3. Mansoreh

    برادر شوهرم کلینیک شما کاشت مو انجام داد واقعا راضیه

    1. خاطره شامقلی

      سلام ممنونیم از اعلام رضایتان باعث دلگرمی ما میشه .

دیدگاهتان را بنویسید