You are currently viewing مراقبت بعد از میکروبلیدینگ

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ

  • نویسنده پست:
  • دسته‌بندی پست:ابرو
  • دیدگاه‌های پست:4 دیدگاه
  • زمان مطالعه:زمان مطالعه: 2 دقیقه

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ

این روزها میکروبلیدینگ طرفداران زیادی دارد. مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ باید کاملا به صورت جدی گرفته شود. مراقبت های بعد از آن مجموعه ای از دستور العمل هایی است که باید بعد از اجرای این فرایند در نظر گرفته شود.

میکروبلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ روش نیمه دائمی است که برای زیبا جلوه دادن ابرو ها با توجه به فرم ابروهای هر کس به صورت طبیعی استفاده میشود. اینکار توسط تکنسین های مجرب کلینیک  رویش سبز انجام میشود که این افراد با استفاده از یک ابزار خاص و با دقت در ابروهای شما طراحی میکنند. در انتخاب رنگ پیشنهاد ما به شما این است که متناسب با رنگ مو و ابرو،پوست،رنگ چشم ، رنگی را انتخاب کنید که زیبایی شما را چند برابر کند.
کاربرد میکروبلیدینگ و مزایای آن زیاد است و مهم ترین مزیت آن این است که نتیجه کار حدودا ۱۲تا ۱۸ ماه دوام می آورد.

مراقبت های بعد از انجام میکروبلیدینگ

این مراقبت ها مانند مراقبت های بعد از کاشت ابرو است.

عدم دستکاری ابروها

بعد از انجام اینکار امکان دارد دور اطراف شما پوست پوست شود که در این لحظه باید به یاد داشته باشید که اصلا به آنها دست نزنید و آنها را نکنید. کندن آنها ممکن است باعث به وجود آمدن لک بر روی صورت و ابروی شما شود.

دوری از رطوبت

به مدت ۱۰ روز باید این ناحیه به دور از رطوبت باشد . در این تایم حتی هنگام حمام رفتن شماام نباید رطوبت به ابرویتان برسد. هر چقدر در طی این زمان بتوانید ابروهای تان را خشک نگه دارید ،جزئیات بیشتر حفظ میشود.
باید به شما پیشنهاد کنیم که حتما در فاصله ۳/۴ ساعت بعد از میکروبلیدینگ پماد روی ابروی خود را با آب تمیز یا گوش پاک کن بردارید. این تنها رطوبتی است که باید در طی ده روز به ابروهایتان بخورد.

عدم استفاده از مواد آرایشی

تا مدتی بعد از انجام اینکار از مواد آرایشی استفاده نکنید زیرا باعث میشود تداخل در رنگ کار به وجود بیاید و در فرایند ترمیم پوست مشکلاتی رخ دهد.بهترین زمان رنگ کردن ابرو بعد از کاشت ابرو و مسائل زیبایی دیگر بسیار مهم است که باید به این نکته توجه کافی داشته باشید.

فعالیت سنگین بدنی ممنوع

سعی کنید تا یک هفته از انجام هر عمل سنگین خودداری کنید.زیرا با انجام کار سنگین عرق میکنید و رطوبت آن به ابروهای شما می‌رسد.

روی صورت نخوابید

تا ده روز سعی کنید بر روی صورت خود نخوابید تا به درستی رنگ ابرویتان در پوست تثبیت بشود.

صابون یا شامپو به ابرو نخورد

بهتر است تا یک هفته بعد از انجام میکروبلیدینگ صابون یا شامپو به آن نخورد.

زمان ثابت ترمیم

ابروهای میکروبلیدینگ شده طی چند مرحله به ترمیم نیاز دارد از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید همین زمان ثابت ترمیم این به این خاطر که نشست دانه ها و قرار گیری دقیق آنها نیازمند زمان است و رنگ دانه ها با مرور زمان حالت طبیعی به خود پیدا میکنند.در آخر میتوانید به مطالعه مقاله هاشور ابرو و عوارض آن بپردازید.

این پست دارای 4 نظر است

  1. Mahnaz

    ابروهای من بعد از انجام میکروبلیدینگ خیلی میخاره طبیعیه ؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام تا یک مدت خارش طبیعی است ولی اگر یک مدت گذشت و هنوز ابروهایتان خارش دارد حتما از جایی که میکروبلیدینگ انجام دادید، مشورت بگیرید.

  2. Roya

    من میکروبلیدینگ انجام دادم و الان پشیمون شدم کلا میشه کامل پاکش کرد و از بین برد ؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام اگر قصد دارید کاشت ابرو انجام بدهید خدمت شما باید عرض کنم که بله میتوانید.

دیدگاهتان را بنویسید