You are currently viewing کاشت ابرو آقایان

کاشت ابرو آقایان

کاشت ابرو آقایان

یکی از ملاک های زیبایی در چهره انسان ،داشتن ابروهای زیبا است.ابروها علاوه بر جذابیتی که به صورت میدهند بر سلامت چشم ها تاثیر میگذارند.کاشت ابرو آقایان مواردی است که شاید تا بحال کمتر در مورد آن شنیده باشید. ابروها بیشتر از آن چیزی که فکر کنید در زیبایی چهره نقش دارند.در سالهای اخیر ابروهای پرپشت یکی از موارد مهم در زیبایی است به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال روش های موقت برای پر شدن ابروهایشان هستند.کاشت ابرو مردان و زنان با انتقال فولیکول های مو از ناحیه دیگری از بدن که معمولا قسمتی پشت سر است،شکل و حجم ابرو را تقویت میکند.

دلایل ریزش ابرو در مردان

بیماری های خود ایمنی مانند آلوپسی آره تا

مشکلات تیروئیدی

شکستگی ابرو در اثر حوادث مختلف

استرس زیاد

بالا رفتن سن

مزیت های پیوند ابرو

این نوع عمل نیاز به بیهوشی ندارد.

ظاهری زیبا به بیمارانی میدهد که به صورت طبیعی دچار ریزش ابرو شده اند.

نتیجه با توجه به بدن فرد و مراقبت های بعد از کاشت ابرو دائمی میباشد.

موهای ابرو را پر میکندو کاشت ابرو بر روی اسکار امکان پذیر است.

آیا کاشت ابرو برای مردان عوارضی دارد؟

خطرات و عوارض کاشت ابرو مردان تنها در صورتی رخ میدهد که کاشت ابرو توسط کلینیک غیر معتبر انجام شود.کلینیک رویش سبز  با وجود چندین سال تجربه در این حرفه و با وجود متخصصین حرفه ای تا به حال هیچ گونه عوارضی برای افراد بعد از عمل پیوند ابرو نداشته است.

در این صورت عدم قرینگی ابروها،خونریزی،عفونت،تورم و کبودی از جمله عوارض کاشت ابرو است.در ادامه برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله تاثیر ورزش بر رشد مو و ابرو بپرازید.

عمل کاشت ابرو چقدر زمان میبرد؟

طول این عمل تا حدودی بستگی به تعداد موهای کاشته شده دارد. اگر در بخش پایینی باشد پیوند دو الی سه ساعت زمان میبرد و اگر در انتهای باشد،سه الی پنج ساعت زمان میبرد.

سخن پایانی

عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی در مردان مانند هر روش زیبایی دارای مراحل خاصی است که قبلا راجب بهترین روش کاشت ابرو صحبت کرده ایم و میدانید که معمولا این مراحل در تمامی روش ها به یکدیگر شبیه اند.

بهتر است بدانید کلینیک رویش سبز قبل از کاشت ابرو و کاشت مو برای آقایان ،یک جلسه مشاوره برگزار میکند.

دیدگاهتان را بنویسید