You are currently viewing آمار ریزش موی مردان در کشورهای مختلف

آمار ریزش موی مردان در کشورهای مختلف

آمار ریزش موی مردان در کشورهای مختلف

ریزش مو مردانه ،عارضه ای است که بسیاری از مردان دچار آن میشوند.مشکل ریزش مو و کچلی در برخی از کشورها شایع تر است و به این صورت که کچلی و طاسی مردان در برخی نقاط جهان بیشتر است. در حال حاضر بهترین درمان ،کاشت مو است.جالب است بدانید ریزش موی مردانه در همه جای دنیا به یک اندازه اتفاق نمی افتد.در ادامه کلینیک رویش سبز به آمار ریزش موی مردان در کشورهای مختلف بیشتر میپردازد.

بررسی ریزش مو در جهان

طاسی و کچلی مردان در چک نسبت به سایر کشورهای جهان بیشتر است.
رتبه بعدی در این آمار متعلق به اسپانیاست که حدود 42.6 درصد از مردان این کشور کچل اند.
آلمان،فرانسه،بریتانیا،امریکا و… به ترتیب جز کشورهای دارای ریزش مو شدید هستند.

شیوع طاسی در نژادهای مختلف

شیوع طاسی و کچلی مردانه در نژاد های مختلف نیز متفاوت است،مردان سفید پوست بیش از آسیایی ها و سرخپوستان آمریکایی و آفریقایی دچار ریزش مو می‌شوند.همچنین شما را به مطالعه مقاله تاثیر هورمون بر ریزش مو دعوت مینماییم.
به صورت کلی طاسی مردانه مسئله ای رایج در میان تمام جوامع است هر چند برخی اقوام و نژاد ها کمتر به آن دچار میشوند،به هر حال پنجاه درصد مردان بالای پنجاه سال دچار ریزش مو می‌شوند.اولین انسان ها طبق شواهد تاریخی،در قاره آفریقا بودند.این افراد دارای پوست تیره و موهای مجعد بودند.به دلیل مهاجرت افراد به سراسر جهان ،ادغام نژادها موجب شده است تا گونه های مختلفی به دنیا بیایند.برای اطلاعات بیشتر شما را به مطالعه مقاله انواع نژادهای مو دعوت مینماییم.

سخن پایانی

مردان ایرانی در میان مردان دنیا جز کم مو ترین مردان قرار دارند. بر خلاف اینکه بیشتر زنان علاقه به مردان پر مو دارند به همین دلیل میتوان گفت کاشت مو در ایران بسیار بیشتر رواج دارد .همچنین در آخر شما را به مطالعه مقاله تاثیر شامپو بر ریزش مو دعوت مینماییم.

دیدگاهتان را بنویسید