You are currently viewing لیفت ابرو کاشته شده

لیفت ابرو کاشته شده

گرپهزمان مناسب برای لیفت ابرو کاشته شده هم یکی از سؤالات پرتکرار مراجعه‌کننده‌های کاشت ابرو است. تاکنون به سؤالات زیادی از این جنس و در حوزه کاشت ابرو پاسخ دادیم.

در این مقاله با ما همراه باشید تا به پاسخ درست این سؤال نیز دست پیدا کنید. ابتدا ببینیم اصلاً نیازی به لیفت ابروی کاشته شده هست یا خیر؟ و آیا این کار امکان‌پذیر است یا نه؟ اگر امکان‌پذیر است شرایط آن چیست؟ پس از آن نیز به یک معرفی اجمالی در خصوص روش‌های کلی لیفت ابرو خواهیم پرداخت.

آیا ابروی کاشت شده نیاز به لیفت دارد؟

از آنجایی که بیشتر مراجعین کاشت ابرو، زیبایی و طراوت ابروهای خود را بخاطر کهولت سن از دست داده‌اند، چندان دور از ذهن نیست که علاوه بر این عمل تمایلی به انجام سایرعمل‌های زیبایی داشته باشند.

فردی که تمایل دارد زیبایی از دست رفته بخاطر افزایش سنش را برطرف کند؛ ابتدا باید با دریافت مشاوره از چندین پزشک متخصص پوست و مو اولویت‌های خود را بیابد.

به طور مثال کسی که ریزش ابروی شدیدی دارد نمونه مناسبی برای لیفت ابرو به حساب نمی‌آید. این فرد در ابتدا بهتر است با کاشت ابروی طبیعی تلاش کند تا زیبایی خود را به دست آورد. چون هرچقدر هم که لیفت زیبایی بر روی ابروهای کم پشت و بی‌حالت انجام شود نتیجه مطلوبی را به فرد نخواهد بخشید.

لیفت ابرو کاشته شده

بخش وسیعی از افرادی که قصد لیفت ابرو کاشته شده را دارند، بعد کسب رضایت از نتیجه کاشت ابروی خود، از انجام این کار صرفه نظر می‌کنند. چون کاشت ابروی طبیعی در جهت مناسب، با قرینگی و تراکم کافی به اندازه زیادی فرد را راضی خواهد کرد.

ابروهای ناقص موجب بیشتر دیده شدن سن و در هم رفتن چهره افراد می‌شوند. پس وقتی فرد کاشت می‌کند چهره بازتر و با طراوت می‌شود. البته در بیشتر مواقع رضایت کافی را به دست آورده و از ادامه آن منصرف خواهد شد.

اگرچه برخی افرادی مصمم هستند تا با لیفت ابروی کاشته شده، زیبایی و جوانی را مجدداً تجربه کنند. با لیفت ابرو و کشیده شدن ابروها به بالا نه تنها چهره بازتر خواهد شد بلکه فرم صورت نیز تغییر می‌کند.

با همه این حرف‌ها لیفت ابرو کاشته شده ضروری نیست، اما می‌تواند نتیجه مطلوب‌تری را برای فرد به همراه داشته باشد.

آیا امکان لیفت ابروی تازه کاشت شده وجود دارد؟

در جواب این سؤال باید گفت که بله امکان این کار وجود دارد اما باید در زمان درست انجام شود. تارهای موی کاشته شده در روزهای ابتدایی بعد از کاشت ضعیف هستند. پس با وارد شدن فشار به آن‌ها امکان کنده شدن گرافت‌ها وجود دارد.

در دوران نقاهت منطقه کاشت شده ملتهب است. به همین دلیل بهتر است اجازه دهیم تا دوران نقاهت به اتمام برسد. در نتیجه بهترین زمان برای لیفت ابرو کاشت شده بعد از گذشت یکماه از عمل پیوند است.

همچنین بخوانید: ورم بعد کاشت ابرو

روش های لیفت ابرو

به طور کلی فرآیند لیفت ابرو به دو صورت استفاده از مواد شیمیایی و انجام عمل‌های زیبایی انجام می‌شود.

✅ مواد شیمیایی

  • لیفت ابرو با مواد

در روش اول به وسیله مواد شیمیایی این کار انجام می‌شود. این مدل لیفت بیشتر در آرایشگاه‌ها و توسط آرایشگر انجام می‌شود. در لیفت ابرو با این متد، سطح ابرو توسط مواد پوشیده شده و جهت داده می‌شود. در این حالت ابرو به مدت حدود یک ماه ظاهر خود را حفظ می‌کند. اگرچه این فرآیند کم هزینه، تهاجم و زحمت‌تر است اما ماندگاری کمتری هم دارد.

لیفت ابرو با مواد

البته می‌توانیم این نتیجه را بگیریم که لیفت ابرو با مواد برای کسانی مناسب است که ابروهای پرپشت و صورت جوانی دارند. اگرچه همین کار برای آن‌ها تهدید هم به حساب می‌آید و ممکن است باعث ریزش ابروهایشان شود.

  • لیفت ابرو با چسب

چسب لیفت ابروهم با مکانیزمی مشابه مواد این کار را انجام می‌دهد که خود فرد هم می‌تواند آن را در منزل انجام دهد.

  • لیفت ابرو با لوازم آرایش

انواع ژل، ریمل و صابون‌های لیفت هم در بازار یافت می‌شوند. البته در بسیاری از کلیپ‌های اینترنتی هم روش‌های مشابه استفاده از تافت و وازلین و غیره هم پیشنهاد می‌شود.

البته توصیه ما به شما این است که با امتحان هر روشی زیبایی و سلامتی خود را به خطر نیندازید به خصوص اگر متحمل زحمت و هزینه کاشت ابرو شده‌اید بهتر است بیشتر مراقب ابروهای خود باشید و تنها در صورت نیاز شدید از این روش‌ها استفاده کنید.

✅ عمل‌های زیبایی

خود این روش به دو دسته تقسیم می‌شود. یکی جراحی لیفت بوده و دیگری استفاده از نخ برای این کار است.

  • جراحی لیفت ابرو

عموم مردم جراحی لیفت را با نام کشیدن پوست می‌شناسند. روش لیفت با جراحی در کلینیک‌های زیبایی و توسط متخصص انجام می‌شود. سابق بر این از آن به عنوان بهترین عمل زیبایی برای جوانسازی پوست استفاده می‌شد.

جراحی لیفت ابرو

پزشک معالج در طی عمل با حذف پوست شل و کشیدن آن موجب باز شدن چهره فرد می‌شد. اگرچه این کار برای نواحی مثل: غبغب، بازو و … هم استفاده می‌شد. باز هم بیشتر افراد این روش را با کشیدن ابروها و پشت پلک به یاد می‌آورند.

  • لیفت ابرو با نخ

این روش که تهاجم‌تر از روش جراحی است امروزه بسیار پرطرفدار است. با قرار دادن نخ در زیر پوست قسمت مورد نظر کشیده شده و موجب بازتر شدن چهره می‌شود. این نخ‌های مخصوص و قابل جذب بدون جراحی و تنها با استفاده از سوزن در زیر پوست قرار می‌گیرند و پوشت را سفت می‌کنند.

همچنین بخوانید: لیفت با نخ

کلام آخر

بخاطر کهولت سن و از دست رفتن کلاژن و الاستین موجود در بدن، پوست و موها شروع به پژمرده شدن می‌کنند. اگرچه این فرآیند می‌تواند با مراقبت بیشتر به تأخیر بیفتد ولی در نهایت رخ خواهد داد.

پس اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهید پیر شوید، پیشنهاد ما در ابتدا به شما این است که مراقب پوست و موی خود باشید. اما در نهایت جای نگرانی وجود ندارد. امروزه با پیشرفت علم و همه‌گیرتر شدن عمل‌های زیبایی، حتی در زمانی کمتر از نیم ساعت می‌توانید جوانی از دست رفته خود را تا حدی به دست بیاورید.

ریزش مو و ابرو نیز با افزایش سن زیاد می‌شود. البته در برخی افراد علت ریزش متفاوت است اما به هر حال دلیل آن مهم نیست چیزی که مهم است پیدا کردن یک روش خوب برای رفع آن است. به همین خاطر افراد زیادی برای رفع مشکل ریزش مو و ابروی خود به کاشت طبیعی روی می‌آورند.

اما در برخی مواقع فرد علاوه بر کاشت نیاز دارد که پوست یا ابروهایش لیفت شود و یا عمل جوانسازی بر روی صورتش انجام شود. برای این دست از افراد زمان و شرایط لازم برای لیفت ابرو کاشته شده مورد سؤال است. در این مقاله تلاش که به این پرسش پاسخ دهیم.

همانطور که گفته شد امکان لیفت ابروی تازه کاشته شده با تمامی روش‌های گفته شده در بالا وجود دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که تارهای موی کاشته شده خود را کمتری دستکاری کنید. چون باعث کاهش ماندگاری کاشت ابرو می‌شوند. اما اگر واقعأ نیاز لیفت را در ابروهای تازه خود حس می‌کنید بهتر است بعد از گذراندن دوره نقاهت و حداقل گذشت یکماه از کاشت دست برای این کار اقدام کنید.

سؤالات زیادی درباره اینکه فرد چه زمانی بعد از کاشت می‌تواند به صورت عادی با ابروی کاشت شده خود رفتار کند هم وجود دارد. امیدواریم در مقالات بعدی بتوانیم به آن‌ها نیز پاسخ دهیم. همچنین پیشنهاد می‌شود در خصوص این موضوع مقاله اصلاح ابرو بعد کاشت را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید