You are currently viewing مهمترین نکات کاشت ابرو

مهمترین نکات کاشت ابرو

مهمترین نکات کاشت ابرو چیست؟ ابروها در زیبایی صورت  بسیاری از افراد تاثیر زیادی دارد و برای خیلی از افراد فرم ابرو مهم است ، بعد از کاشت مو پرطرفدارترین جراحی زیبایی کاشت ابرو است . منظور از کاشت مو انتقال فولیکول ها از بخشی به بخش دیگر از پوست است . فولیکول ها ارگان های کوچی درون پوست ما هستند که در همه جای بدن وجود دارند .و موهای ما را میسازند . کندن اختیاری ابروها و نازک کردن موها به دلیل از بین بردن عصب ابروها باعث کاهش رنگدانه ابرو میشود و همین مسائل است که در ریزش مو تاثیر گذار است ،همچنین میتوانید به مطالعه مقاله راهکارهایی برای پرپشت کردن ابرو بپردازید.

مهمترین نکات کاشت ابرو

علت های ریزش ابرو

همانگونه که در قسمت بالا خدمت شما عزیزان عرض کردیم کاشت ابرو وابسته به ریزش ابرو و کم پشت شدن ابروهای صورت است . کندن ابروها به صورت یکنواخت باعث از بین بردن عصب ابرو میشود، از علت های دیگر ریزش مو میتوان به  کم کاری تیروئید اشاره کرد و برخی از افراد در اثر سوختگی ابروهای خود را از دست داده اند، استرس میتواند منجر به ریزش شدید ابروها شود ، با افزایش سن ممکن است تعداد ابروهای خود را از دست دهید . بیماری های مربوط به پوست و شیمی درمانی که منجر به ریزش مو میشود .

در ادامه شما عزیزان را به مطالعه مقاله علت ریزش مو در دوران کرونا و علت ریزش مو در دوران بارداری دعوت میکنیم .

نکته ابتدایه کاشت ابرو

در ابتدا برای کاشت ابرو ، ابروی شما به سه قسمت : تاج ابرو ، بدنه ابرو، دم ابرو تقسیم میشود که در هر یک از این دسته ها به نکته هایی باید توجه کرد .

در قسمت کاشت تاج ابرو ، موها باید به صورت روبه بالا قرار داده شود تا ابرو های شما حالت عمودی پیدا نکند .

در قسمت کاشت بدنه ابرو ، باید به صورت آرام از قسمت تاج ابرو به دم ابرو خوابانده شود.ر آخر شما را به مطالعه مقاله انواع مدل ابرو دعوت مینماییم.

مهمترین نکات کاشت ابرو

کاشت ابرو روی چه کسانی بیشتر جواب میدهد ؟

بهترین افراد برای کاشت ابرو کسانی هستند که موهای سر صافی دارند ، کسانی که با این نوع عمل ها شناسایی دارند ،میدانند که موهای مجعد برای کاشت ابرو مناسب نمیباشد . معمولا کاشت یا پیوند ابرو برای کسانی که به دلیل برداشتن ابروهای خود ،دیگر هیچ ابرویی ندارند یا به دلیل بیماری های مادرزادی ، بیماری عفونت توصیه میشود.همچنین شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله هاشور ابرو و عوارض آن بپردازید.

کاشت ابرو طبیعی و مصنوعی

در کاشت موی طبیعی ، فولیکول های سازنده  مو منتقل میشود  ولی در موی مصنوعی ، از تارهای مو مصنوعی استفاده میشود . موهای کاشت شده در کاشت مصنوعی ، رشد نمیکنند و زنده نیستند .برای اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله هزینه کاشت ابرو بپردازید.

مهمترین نکات کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو

طراحی شکل ایده آل ابرو

نتایج طبیعی تر از هاشور و تاتو ابرو

پوشاندن زخم ها در ناحیه ابرو

نتیجه دائم با موهای طبیعی

در این مقاله به تمام نکات اساسی در مورد علت ریزش مو در زنان باردار پرداخته ایم . چنانچه شما عزیزان در این باره سوالی دارید . مشاوران کلینیک رویش سبز تمام وقت آماده پاسخگویی خدمت شما عزیزان هستند.

 

 

این پست دارای 6 نظر است

  1. Malek

    چقدر خوبه مقاله هاتون کلی اطلاعات میشه به دست آورد با مقاله های خوبتون

    1. خاطره شامقلی

      سلام ممنون از حمایت شما عزیزان که باعث دلگرمی ما میشه.

  2. Mohadedeh

    موهای سرم فره جواب میده و قشنگ میشه می‌خوام کاشت ابرو انجام بدم

    1. خاطره شامقلی

      سلام بهترین افراد برای کاشت ابرو کسانی هستند که موهای سر صافی دارند با اینحال نمیتوانیم جواب قطعی به شما بدهیم بهتر است از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

  3. Mahnaz

    کاشت ابرو از چه سنی به بعد بهتره

    1. خاطره شامقلی

      سلام برای انجام کاشت ابرو سن مشخصی معین نشده است .

دیدگاهتان را بنویسید