You are currently viewing رنگ کردن ابرو بعد از کاشت ابرو

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت ابرو

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو بهترین راه برای درمان ریزش ابرو است. ابروها نه تنها برای برقراری ارتباط و چهره زیبا موثرند ،بلکه عملکردهای کاربردی برای دور نگه داشتن کثیفی و عرق را از چشم دارند. قبل از انجام پیوند ابرو یا کاشت ابرو فاکتورهای زیادی را باید مورد توجه قرار دهید. بسیاری از افراد نگران هستند که بعد از انجام کاشت ابرو چه کارهایی را باید انجام دهند و چه کارهایی ممنوع است اولین سوالی که برای بسیاری از خانم ها پیش میاید این است که می‌توانیم ابروهایمان را رنگ بزنیم ؟ رنگ کردن ارو بعد از کاشت ابرو یکی از مسائل مهم برای بیشتر خانم ها است که باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم اینکار کاملا میتواند انجام شو.

دلایل ریزش ابرو چیست ؟

ریزش ابرو میتواند دلایل مختلفی داشته باشد مانند ارثی بودن، استفاده نامناسب از لیزر در ناحیه ابرو، بروز برخی بیکاری های هورمونی و تیروئیدی، سوختگی و …
کاشت ابرو فقط برای افرادی که دچار ریزش ابرو شده اند، نیست بلکه برخی از افراد برای پر پشت شدن ابروهای خود اقدام به این کار میکنند.همچنین بسیاری از آقایان که دچار ریزش ابرو شده اند اقدام به کاشت ابرو میکنند،برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله کاشت ابرو آقایان بپردازید.

چه زمانی رنگ کردن ابرو بعد از کاشت ابرو مناسب است ؟

بعد از کاشت ابرو فولیکول های مو حساس تر شده اند و همانگونه که در بهترین زمان رنگ کردن مو بعد از کاشت مو خدمت شما عزیزان عرض کرده ایم بهتر است تا مدتی مواد شیمیایی روی آن قرار نگیرد. معمولا چهار تا شش هفته بعد از ترمیم به شما پیشنهاد میکنیم اقدام به رنگ کردن کنید ،در غیر این صورت از انجام این کار خودداری کنید. بهتر است بدانید بین دو تا چهار هفته بعد از پیوند ابرو احتمال ریزش ابرو وجود دارد و این امری طبیعی است و بعد از ماه دوم یا سوم فولیکول شروع به رشد کردن ،میکند. بنابراین بعد از کاشت ابرو از موهای کاشته شده در ناحیه ابرو باید مراقبت کنید .

قبل از کاشت ابرو امکان رنگ کردن ابرو وجود دارد؟

این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش میآید و باید عرض کرد که قبل از عمل نه تنها رنگ کردن ابرو مشکلی ندارد، بلکه میتواند یک روش خوب برای داشتن چهره ای طبیعی باشد. با این حال توصیه ما به شما این است که چند روز قبل از کاشت ابرو اقدام به این کار کنید زیرا اینکار میتواند باعث رنگی شدن  پوست ابرو شود و کار متخصصین و پزشکان کلینیک  رویش سبز برای ایجاد برش در ناحیه گیرنده سخت می‌کند.در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله کاشت ابرو بر روی اسکار بپردازید.

این پست دارای 2 نظر است

  1. Mahdiyeh

    واقعا میشه بعد از کاشت ابرو رنگ کنیم ابروهامونو ؟

  2. Yasaman

    با رنگ کردن ابرو ،ابروهامون دچار ریزش نمیشود؟

دیدگاهتان را بنویسید