You are currently viewing آیا کاشت ابرو بدون برش سر امکان‌پذیر است؟

آیا کاشت ابرو بدون برش سر امکان‌پذیر است؟

  • نویسنده پست:
  • دسته‌بندی پست:ابرو
  • دیدگاه‌های پست:0 دیدگاه
  • زمان مطالعه:زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاشت ابرو یکی از فرایند‌هایی است که با انجام فرایند جراحی همراه است که به دنبال آن، تعدادی از گرافت‌های موی سر برداشته و به ناحیه ابرو انتقال داده می‌شوند.

در این میان، کسانی هستند که از انجام و دریافت خدمات کاشت ابرو هراس دارند و فکر میکنند که باید کل یا دست کم بخش قابل توجی از موی سر آن‌ها تراشیده شود. در ادامه این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا کاشت ابرو بدون برش سر امکان‌پذیر است یا انجام فرایند کاشت ابرو آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

در پاسخ خیلی ساده به اینکه آیا کاشت ابرو بدون برش سر امکان‌پذیر است یا خیر کافی است بگوییم که در صورت انتخاب روش درست و پیشرفته در کلینیک‌های تخصصی، می‌توانید بدون داشتن تجربه درد یا برش سر اقدام به کاشت ابرو با بهترین کیفیت کنید.

بدون شک ابروها نقش مهمی در ظاهر و زیبایی صورت ایفا می‌کنند؛ عواملی نظیر ژنتیک می‌توانند در ظاهر و پرپشتی ابروهای هر فرد نقشی مهم داشته باشد. برخی افراد به خاطر مسائل ژنتیکی با ابروهایی ضخیم و فراوان به دنیا می‌آیند، اما در عین حال افرادی هستند که ابروهای نازک و کم‌پشتی بالای چشمانشان دارند. با این حال ابروها فقط به منظور زیبایی نیستند، بلکه آن‌ها رطوبت مانند قطرات و عرق را از چشمان شما دور می‌کنند.

افرادی که موی ابروی زیادی ندارند اغلب با استفاده از محصولات آرایشی ابروهای خود را پر و ضخیم‌تر نشان می‌دهند. اما در این میان راهکاری دائمی برای داشتن ابروهای پرپشت کاشت ابرو است که ممکن است بسیاری از آن هراس داشته باشند.

از طرف دیگر ژنتیک تنها دلیل ریز ابرو نیست و این پدیده می‌تواند به چندین دلیل رخ دهد؛ مصرف برخی داروها، بروز آسیب‌های فیزیکی، بیماری‌های پزشکی، یا حتی مصرف بیش از حد برخی ویتامین‌ها ممکن است باعث شود تا شما ابروهای خود را از دست بدهید.

افرادی که ابروی کم‌پشتی دارند ممکن است بخواهند ظاهر خود را تغییر دهند. در این موارد، پیوند ابرو می‌تواند گزینه‌ای باشد تا ظاهر ابروهای شما را تغییر دهد و آن‌ها را پرتر نشان دهد. اما سوال اصلی این است که آیا کاشت ابرو درد دارد یا نیاز به تراشیدن کامل موی سر دارد و یا اینکه آیا می‌تواند کاشت ابرو بدون برش سر را در ایران تجربه کرد؟ در ادامه به این موارد پاسخ خواهیم داد.

آیا می‌‌توان کاشت ابروی بدون درد داشت؟

در پاسخ کوتاه به این سوال باید گفت که بله! کاشت ابرو معمولا بدون درد است و حتی در بدترین حالت خود نیز، ممکن است درد بسیار کمی را برای یک زیباجو به‌همراه داشته باشد. در فرایند کاشت ابرو شما بیهوشی عمومی دریافت نمی‌کنید؛ با این حال در طول عمل چیزی احساس نمی‌کنید؛ چرا که فناوری‌های بی‌حسی مدرن امروزی به شما کمک میکنند تا کمترین درد ممکن را در فرایند کاشت ابرو حس کنید. شما ممکن است درد یا خارش خفیفی را هنگامی که پوست شما پس از عمل بهبود می‌یابد تجربه کنید. متخصص کاشت ابروی شما ممکن است دارویی برای تسکین درد بنویسد که با مصرف آن‌ها درد یا خارش پس از عمل کاملا قابل تحمل خواهد شد.

کاشت ابرو بدون برش سر

بهترین روش کاشت ابرو بدون برش سر کدام است؟

روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد که امروزه در سراسر دنیا و در ایران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال پیشرفته‌ترین روش ممکن برای کاشت ابرو در حال حاضر روش FUE است که طی آن نه تنها موی سر به طور کامل تراش نمیخورد، بلکه از طریق آن درد بسیار کمی را فرد تجربه خواهد کرد.

همچنین بخوایند: تفاوت کاشت مو به روش FIT یا FUE

روش FUE یا استخراج واحد فولیکول (Follicular Unit Extraction) یک روش پیوند موی جدیدتر است که شامل برداشتن فولیکول‌های موی فردی از منطقه اهدا کننده و پیوند آن‌ها به منطقه ابرو است. این روش حداقل تهاجمی است و هیچ جای زخم خطی را باقی نمی‌گذارد و باعث می‌شود تا در عین دریافت بهترین نتیجه ممکن بتوانید بهترین تجربه برای کاشت ابرو بدون درد و تراشیدن سر را تجربه کنید.

کاشت ابرو بدون برش سر

در صورتی که تصمیم به کاشت ابرو بدون برش سر و تجربه درد به روش FUE را دارید، می‌توانید با متخصصین و مشاورین کلینیک موی رویش سبز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید