You are currently viewing تفاوت کاشت مو fit و fue

تفاوت کاشت مو fit و fue

تفاوت کاشت مو fit و fue چیست؟ این یکی سوالاتی‌ست که معمولا برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند کاشت مو انجام دهند، پیش می‌آید.

ریزش مو به عنوان یک مشکل، تقریبا 50 درصد از زنان و بیش از 40 درصد از مردان زیر 35 سال و 65 درصد از مردان بالای 65 سال را درگیر خود کرده است
کاشت مو راه حلی است که منجر به رشد مو می‌شود و تار موی جدید ایجاد می‌کند. طی سال‌های اخیر تعداد افرادی که به کاشت مو روی آورده‌اند،به شدت افزایش یافته است.

کاشت مو fue به دلیل این‌که یک زخم خطی ایجاد نمی‌کند، می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند از موهای بسیار کوتاه استفاده کنند مناسب باشد. نکته‌ای که در این مقاله باید به آن توجه نمایید این است که کاشت مو به روش fue همان روش قدیمی fit است که در ادامه، کلینیک رویش سبز به صورت مفصل به آن پرداخته‌است.

تفاوت کاشت مو fit و fue

کاشت مو به روش fit

در اف آی تی، یک پانچ کوچک از واحدهای فولیکولی مو از یک ناحیه با موهای متراکم استخراج به یک منطقه بدون مو منتقل می‌شوند. در این روش، فولیکول‌ها را مستقیما از بانک مو خارج می‌کنند که خطر برش واحدهای فولیکولی در زمان استخراج فولیکول وجود دارد؛ زیرا تنها بخش بالایی فولیکول را می توان به طور مستقیم مشاهده کرد.

کاشت fit مناسب چه کسانی است؟

fit (استخراج واحد فولیکول)، یکی از روش‌های متداول و مقرون به صرفه در کاشت مو محسوب می‌شود ولی بیش‌تر مناسب کسانی است که دچار طاسی نشده‌اند و تازه در مراحل ابتدایی ریزش مو قرارگرفته‌اند. افرادی که به طاسی شدید دچار هستند اگر از این روش استفاده کنند باید به فاصله یک سال بعد مجددا کاشت مو را تکرار کنند.

کاشت مو به روش fue

در fue فولیکول‌های مو یک به یک از پوست استخراج شده و در قسمت دیگری از بدن پیوند زده می‌شوند و فولیکول‌های مو در بخش دیگری از بدن شروع به رشد می‌کنند و متراکم می‌شوند. اف یو ای، عملی کاملا بدون درد است و برای استخراج فولیکول‌ها، از دستگاه برش استفاده می‌کنند و با بی‌حسی موضعی مانند بی‌حسی درموجت، ناحیه استخراج شده را بی‌حس می‌کنند.

کاشت fue مناسب چه کسانی است؟

کاشت مو fue (پیوند واحدهای فولیکولی)، می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند از موهای بسیار کوتاه استفاده کنند مناسب باشد. در این روش گرفت‌ها را به‌صورت عمقی می‌کارند تا جریان خون زیر پوست به آن‌ها برسد.

fue، در یک دوره، حداکثر ۶تا۹ ماه نتیجه بخش است اما در روش‌های قدیمی‌تر، در یک دوره، ۱۲الی۱۴ ماه نتیجه بخش است.

در هر دو روش fue و fit فولیکول‌های مو را از ناحیه‌ای از سر یا بدن برداشت می‌کنند و آن‌ها را از ناحیه‌ای از پوست سر که دچار ریزش مو شده‌اند، پیوند می‌زنند.روش fue به صورت بالقوه امکان برداشت پیوندهای بیش‌تری را به شما می‌دهد زیرا مو از ناحیه بزرگ‌تری گرفته می‌شود و هیچ زخم قابل مشاهده‌ای در پشت سر باقی‌نمی‌ماند. بنابراین در هر دو عمل تعداد پیوندهای قابل برداشت محدود است.

مزایای کاشت مو fit

  • محل برداشت جهت پیوند مو در پشت سر غیر قابل رویت است.
  • موهای کاشته شده کاملا طبیعی است.
  • طبیعی‌ترین خط رویش در جلوی سر
  • یک روش کاشت موی کم تحاجم محسوب می‌شود.
  • عدم نیاز به دوران تفاهت

مزایای کاشت مو fue

  • درد و خون ریزی را در پی ندارد.
  • در این روش از دستگاه‌های مخصوص بی‌حسی و بدون سوزن استفاده می‌شود.
  • امکان برداشت مو از سایر قسمت‌های بدن وجود دارد.
  • کاشت مو، در یک جلسه انجام می‌شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید