You are currently viewing کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit

در کلینیک های زیبایی ،کاشت مو یکی از متداول ترین روش ها است.کاشت مو به روش اف آی تی یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت مو در ایران است.ریزش مو یکی از دغدغه های مهم برای بسیاری از افراد است و معمولا دلایل مختلفی مانند تغذیه نامناسب ، استرس ، عوامل ژنتیکی دارد.کاشت مو به صورت کلی به دو دسته کاشت مو طبیعی و کاشت مو مصنوعی تقسیم میشود.در بین این روش ها کاشت مو به روش fue و fit مورد استقبال بسیاری از افراد قرار میگیرد.

کاشت مو fit چیست؟

کلمه fit در اصل مخفف کلمه follicular isolation technique می باشد.در این روش از یک پانچ کوچک برای برداشت تعدادی از فولیکول های مو در ناحیه پرتراکم و کاشت آن در ناحیه مورد نظر استفاده میشود.

دلیل پرطرفدار بودن روش fit در جهان

یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت مو ،این روش است .راهکار های زیادی برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد.اما یکی از بهترین روش ها در حال حاضر ،روش اف آی تی است.زیرا یک روش کاشت مو با حداقل میزان تهاجمی بودن است که دوره بهبود بسیار کمتری دارد.

مراحل کاشت مو

مراجعه بیمار به مراکز درمانی
عکس برداری
طرح پردازی نواحی اهدا کننده
استخراج واحد های فولیکولی
استراحت
کاشت واحدهای فولیکولی
مراقبت های بعد از کاشت مو

مزایای کاشت مو از طریق روش

عدم نیاز به جراحی

دوران بهبودی کوتاه است

عدم وجود زخم و اسکار

شدید نبودن عارضه ها

سخن پایانی

کاشت مو به دو روش fut و fit انجام می‌شود.این دو روش مزایا و معایب فراوانی دارد.روش fut مقرون به صرفه تر است و نتیجه بهتری دارد.مشاوران کلینیک رویش سبز برای افرادی که تمایل به کاشت ابرو یا کاشت مو در جلوی سر را دارند می‌توانند از روش fit استفاده کنند.زیرا در این روش فرد پس از انجام عمل به مراقبت های کمتری نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید