You are currently viewing دلیل کاهش سرعت رشد مو سر

دلیل کاهش سرعت رشد مو سر

دلیل کاهش سرعت رشد مو سر

با توجه به اینکه شرایط زندگی نسبت به گذشته دچار مشکلات زیادی شده است و بسیاری از مسائل مانند آلودگی آب و هوا و… افزایش یافته است،این مسائل باعث شده است که امروزه بیماری های شایع مو در افراد بیشتر شود.امروزه دلیل کاهش سرعت رشد مو سر میتواند رژیم غذایی نامناسب و افزایش استرس در زنان و مردان باشد.این امر با بالا رفتن سن و پشت سر گذاشتن دوران استرس شدیدتر میشود.گاه رشد موی سر که به صورت عامیانه به آن کم پشت شدن مو میگویند،یکی از نامطلوب ترین اتفاقات زندگی هر فرد به خصوص جوانان است که به زیبایی ظاهری خود بسیار اهمیت میدهند. مو به عنوان یکی از مهم ترین عوامل زیبایی چهره افراد است که در اثر ریزش مو بسیاری از افراد به سراغ کارهای زیبایی مانند کاشت مو یا کاشت ابرو میروند.

دلایل ریزش و کاهش سرعت رشد مو

عوامل ارثی

بارداری در زنان که در مقاله علت ریزش مو در دوران بارداری به صورت مفصل خدمت شما عزیزان عرض کرده ایم.

کمبود برخی ویتامین ها و پروتئین ها

وجود برخی مشکلات هورمونی

رژیم غذایی نامناسب

استفاده نادرست از سشوار و اتو مو

رشد مو در یکسال چقدر است؟

برنامه ریزی رشد موهای هر فرد به نحوی است. موی هر شخص به میزان 6 اینچ در سال رشد میکند.با این حال هر فردی چرخه رشد موهای مختلفی دارد که این چرخه تحت تاثیر عوامل متعددی است و ما این عوامل را مورد بحث قرار خواهیم داد.برای آگهی بیشتر شما عزیزان را به مطالعه مقاله انواع نژادهای مو دعوت مینماییم.

زمان متوقف شدن رشد مو چه کاری باید انجام دهیم؟

زمانی که متوجه میشوید موها رشد نمیکند،وقت آن است که برنامه دقیق برای مراقبت از موی خود داشته باشید تا ریزش مو را به حداقل برسانید. توصیه کلینیک  رویش سبز به شما عزیزان این است که ابتدا دلیل آن را متوجه شوید تا بتوانید راه های جلوگیری از متوقف شدن رشد مو را در پیش بگیرید.در آخر شما را به مطالعه مقاله تاثیر شامپو بر ریزش مو دعوت مینماییم.

دیدگاهتان را بنویسید