You are currently viewing تاثیر شامپو بر ریزش مو

تاثیر شامپو بر ریزش مو

تاثیر شامپو بر ریزش مو

مو در زیبایی تاثیر چندانی دارد و ریزش مو به خصوص زمانی که دلایل وراثتی نداشته باشد، باعث ایجاد نگرانی در هر مرد و زنی می‌شود.یکی دیگر از دلایل ریزش مو در دوران کرونا که برای بسیاری از افراد رخ داد ،مربوط به همین ماجرا است که به صورت مفصل در مقاله علت و درمان ریزش مو در دوران کرونا صحبت کرده ایم.
شامپو توسط شرکت ها در کارخانجات تولید میشود.این مایع جهت پاکسازی و شستشوی موهای سر به کار میرود.اکثر مردم ریزش مو را مربوط به عامل های ژنتیکی میدانند.کلینیک رویش سبز در این مقاله قصد دارد تا به یک عامل کلی و اساسی که خیلی از افراد از آن بی خبر هستند،بپردازد. در ادامه بیشتر به تاثیر شامپو بر ریزش مو خواهیم پرداخت.

آیا شامپو واقعا باعث ریزش مو میشود ؟

در حال حاضر برندهای مختلفی از شامپو در بازار هستند.که آنها ادعا میکنند،شامپو ها صرف کاهش سرعت روند ریزش مو،مسدود سازی هورمون ها و بهبود جریان خون پوست سر و … هستند.بیشتر این نوع شامپو ها مردان را هدف خود قرار می‌دهند به این دلیل که با نزدیک شدن به میانسالی دچار ریزش مو و کم پشتی و طاسی مقطعی مو می‌شوند.در شامپوهای ضد ریزش مو از مقداری ویتامین و سایر عصاره های ترکیبی استفاده میکنند که منجر به تقویت مو و کاهش ریزش مو میشود اما از نظر علمی هیچ مدرکی وجود ندارد.همچنین شما را به مطالعه مقاله تاثیر ورزش بر رشد مو دعوت مینماییم.

انواع شامپو

شامپو معمولی

این نوع شامپو ها در داروخانه ها و یا فروشگاه ها به فروش می‌رسد و صرفا برای شستشوی معمولی و روزانه از آن استفاده میکنند.

شامپوهای درمانی

هدف از این نوع دارو ها جلوگیری از ریزش مو،تقویت مو های سر، کاهش شوره سر و … است.پیشنهاد ما به شما این است که از این شامپوها در صورتی که زیر نظر پزشک هستید،استفاده نمایید.همچنین در اخر شما را به مطالعه مقاله بعد از کاشت مو چه چیزی بخوریم؟ دعوت مینماییم.

دیدگاهتان را بنویسید