You are currently viewing بهترین روش کاشت ابرو چیست؟

بهترین روش کاشت ابرو چیست؟

بهترین روش های کاشت ابرو برای ابرو های کم پشت چیست؟

به طور کلی در جامع امروزی افراد به سلامتی و مخصوصاً زیبایی خود اهمیت بیشتری می دهند و یکی از فاکتور ها و شاخصه های مهم زیبایی بدون شک  مو و ابرو می باشد ، زیرا این دو عنصر مهم بسیار در زیبایی فرد تاثیر گذار هستن به همین علت آن دسته از افرادی که با مشکل کم پشتی مو یا ابرو خود مواجه هستند به دنبال راه های برای حل مشکل هستند به همین علت به مراکز معتبر کاشت ابرو و مو یا کلینیک کاشت مو مراجعه کرده و با انجام روش های مختلف زیبایی از دست رفته خود را دوباره باز می گردانند.

کاشت ابرو در تهران

کلینیک کاشت ابرو و کاشت مو در تهران یا سایر شهر ها امروزه با به وجود آمدن راه و روش های متعدد و بروز متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است . به طور کلی در بحث کاشت ابرو بیشتر مراجعین را خانم ها تشکیل می دهند و علت آن هم بدیهی می باشد زیرا خانم ها برخلاف آقایان اهمیت بیشتری برای ابرو های خود قائل بوده و به همین سبب به دنبال ابرو های پر پشت تری می باشند ، کم پشتی و یا ریزش ابرو ها در افراد مختلف علت های مختلفی را به همراه دارد مواردی نظیر ارث ، پیرایش نادرست و غیر اصولی ، بیماری و … می تواند دلایل اصلی ریزش و کم پشتی ابرو در فرد مورد نظر باشد ،که با انجام برخی از راهکارهای پرپشت کردن ابرو میتوانید آنها را تقویت کنید .

 کم پشتی ابرو

در گذشته بسیاری از خانم ها که با مشکل ریزش و کم پشتی ابرو مواجه بودند از روش هایی مانند تاتو ، هاشور و … استفاده می کردند که این روش ها همچنان رایج بوده و خیلی از افراد برای حل کردن مشکل کم پشتی ابرو خود از این روش ها استفاده می کنند اما نکته ای که باید یاد آور شویم این موضوع است که این روشها دوام چندانی نداشته و برای طولانی مدت ماندگاری نخواهند داشت اما بهترین روش کاشت ابرو است که ماندگاری دائمی و تراکم  خوب و بالایی بر خلاف روش های گفته شده شاهد هستیم .همچنین شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله هاشور ابرو و عوارض آن بپردازید.

چگونگی عمل کاشت ابرو

اگر بخواهیم درباره چگونگی کاشت ابرو صحبت کنیم باید بگوییم: که کاشت ابرو نیز مانند کاشت موی سر بوده و تفاوت فاحشی ندارد تنها تفاوتی که دارد این است که این عمل نیازمند دقت و مهارت بسیار بالا می باشد. علت آن هم یکسان نبودن جهت رشد یا به اصطلاح جهت خواب مو هایی است که در این ناحیه رشد می کند به همین علت است که باید مو مناسب از نظر جنس و رنگ و با جهت مناسب در این محل کاشته شود ، تا در آخر نتیجه خوبی برای فرد حاصل شده و ابرو کاشته شده طبیعی و با تراکم مناسب به چشم بیاید.برای اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله کاشت ابرو بر روی اسکار میتوانید بپردازید.

نکات قبل از انجام کاشت ابرو

نکته جالب دیگری که باید در مورد این نوع عمل یعنی کاشت ابرو خدمت شما عرض کنیم این مطلب است که قبل از عمل پزشک متخصصی که همراه با تیم پزشکی خود عمل را به عهده دارد با توجه به فرم صورت و فاکتورهای دیگر فرم و شکل ابرو را برای فرد مراجعه کننده طراحی میکنند تا بعد از عمل ابرو کاشته شده برای فرد متقاضی تناسب با فرم صورت و به طور کلی متناسب با صورت متقاضی باشد . برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله مهم ترین نکات کاشت ابرو اقدام فرمایید.

چه روش هایی برای کاشت ابرو استفاده میشود ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که به نوع عمل به فرد مراجعه کننده بستگی دارد اما روش های رایج به شکل FUE و FIT انجام می شود و روند عمل نیز همانطور که به آن اشاره ای داشتیم به این شکل است که پزشک متخصص بعد از مشاوره با فرد مراجعه کننده و مشخص کردن روش ، شروع به استخراج مو از مناطق مشخص شده با توجه به روش انتخابی کرده و بعد از آماده سازی موهای برداشته شده به طور دقیق و با توجه به الگو از قبل تعیین شده مناطقی که مو باید در آن جای گیرد را مشخص میکند و با ایجاد کردن جای مشخص و تعیین کردن جهت کاشت مو ، بر ادامه پروسه کاشت ابرو نظارت می کند .

سخن پایانی

به طور کلی عمل کاشت ابرو نیز همانند کاشت مو عوارضی هرچند کم را به دنبال خواهد داشت اما در نهایت نتیجه ای که بعد از آن حاصل می شود دائمی ، دارای تراکم بالا و خوب ، طبیعی و … می باشد ، که مهمترین آنها همین دائمی بودن آن می باشد . عوارضی که به آن اشاره کردیم در بعضی از افراد مراجعه کننده بعد از عمل مشاهده می شود مواردی مثل کبودی و خونریزی در ناحیه دور چشم که آن نیز در مواردی نتیجه اشتباه و نداشتن مهارت کافی پزشک می باشد اما در روش FUE خبری از این عوارضی نظیر بخیه ، خونریزی ، کبودی و … نیست و بعد از چند هفته شما شاهد ابروهایی با تراکم بالا و زیبا خواهید بود.

کلینیک  رویش سبز تخصصی ترین و حرفه ای ترین کلینیک کاشت ابرو در ایران است از این رو شما عزیزان میتوانید جهت برآورد هزینه کاشت ابرو با شماره   71729 (021)  تماس حاصل فرمایید و با ارسال عکس ابرو های خود مشاوره رایکان بگیرید.

این پست دارای 6 نظر است

  1. Mina

    هاشور ابرو بهتر و طبیعی تره یا کاشت ؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام هاشور بعد از مدتی کمرنگ میشود ولی کاشت دائمی است .

  2. Mobina

    کاشت ابرو ی جور جراحیه عوارض نداره؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام پیوند کاشت ابرو کاملا بدون عوارض است و نگرانی ندارد .

  3. Mahla

    از کجا بفهمم کاشت ابرو انجام بدم خوب میشم . من شنیدم بستگی به جنس مو داره درسته؟

    1. خاطره شامقلی

      کلینیک رویش سبز با دستگاه های مجهزی که دارند در ابتدا طراحی میکنند ابروهای شما را سپس کاشت انجام میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید