You are currently viewing ورم چشم بعد از کاشت ابرو

ورم چشم بعد از کاشت ابرو

ورم چشم بعد از کاشت ابرو

زیبایی و جوانی در سنین بالا افراد را به سمت عمل زیبایی میکشد. یکی از مهم ترین اعضای صورت که نقش بسزایی در زیبایی دارد ابرو ها هستند . کاشت ابرو یک روش تهاجمی است که افراد را از شر ابروهای کم پشت و نازک خلاص میکند. این عمل زیبایی عوارض چندانی ندارد ولی بروز برخی عوارض طبیعی است. یکی از این مشکلات ورم چشم بعد از کاشت ابرو است.شما عزیزان در ابتدا میتوانید به مطالعه مقاله بهترین روش کاشت ابرو بپردازید.

علت کبودی چشم بعد از کاشت ابرو

تزریق داروهای بی حسی

مهم ترین عامل ایجاد تورم اطراف چشم بعد از کاشت ابرو این است که داروی بی حسی در این نواحی تزریق شده است و این مواد بعد از عمل به مرور به سمت پایین کشیده میشوند. کاملا طبیعی است که هر چقدر پوست شل تر باشد میزان تورم بیشتر است و هر چقدر پوست سفت تر و ضخیم تر باشد ،میزان تورم پایین تر است .همچنین شما را به مطالعه بی حسی درموجت دعوت می نماییم.

در دسترس نبودن تجهیزات

بکارگیری تجهیزات پیشرفته برای کاشت ابرو در کاهش عوارض بعد از عمل نقش مهمی دارد. هر چقدر لوازم پیشرفته تر باشد ،عمل سریع تر انجام میشود. سرعت در این عمل از مسائل مهم است. به دلیل اینکه هر چقدر زمان بیشتری صرف شود به بی حسی بیشتری نیاز است.در ادامه شما عزیزان را به مطالعه مقاله بهترین زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو را دعوت می نماییم.

آیا ورم چشم بعد از کاشت ابرو برای همه اتفاق می افتد؟

عمل کاشت ابرو یک عمل حساس است و رعایت دستورالعمل ها ضروری است . ورم چشم و کبودی چشم بعد از عمل کاشت ابرو خیلی افراد را نگران کرده است اما باید بگوییم که نگرانی ندارد و این عارضه طبیعی است و بعد از مدتی از بین می‌رود . معمولا تورم و قرمزی بعد از یکی .دو هفته از بین میرود ولی این عارضه بیشتر طول کشید باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

راه های پیشگیری کبودی چشم ها بعد از کاشت ابرو چیست؟

ورم اطراف چشم بعد از کاشت ابرو اجتناب ناپذیر است اما میتوان با عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند داروهای گیاهی ، آسپرین،قرص ویتامینه ، بروفن کمترین ورم را اطراف چشم تجربه کرد. بعد از انجام عمل میتوان بیان کرد مراقبت های بعد از کاشت ابرو جز مسائل مهم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

این پست دارای 4 نظر است

  1. Elnaz

    بعد از چند روز ورم چشم برطرف میشود؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام معمولا بعد از سه الی چهار روز ورم میخوابد

  2. Mahdiyeh

    کبود میشه ؟ کبودی در چه اندازه است؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام بستگی به پوست هر فردی دارد ولی خیلی کبود نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید