You are currently viewing درمان عفونت بعد از کاشت مو

درمان عفونت بعد از کاشت مو

درمان عفونت بعد از کاشت مو

امروزه با پیشرفت تجهیزات پزشکی و با تکیه بر تخصص جراحان روش های کاشت مو بسیار حرفه ای انجام میشود. کاشت مو مانند هر جراحی دیگری ممکن است عوارضی داشته باشد مانند عفونت و که قبلا راجب علت های عفونت بعد از کاشت مو صحبت کرده ایم اما مسئله ای که الان مهمه درمان عفونت بعد از کاشت مو است اما باید بدانید که جراحی کاشت مو توسط پزشک متخصص باعث جلوگیری از هر گونه عفونت میشود.همچنین برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقالعه اشتباهات رایج مراقبت از مو بپردازید.

درمان عفونت

اسپری نمکی

بعد از کاشت مو از اسپری نمکی استفاده کنید زیرا این محلول به پاکسازی پوست شما میپردازد و باکتری ها را از بین میبرد و به مرور زمان عفونت را کاهش میدهد. همپنین برای درمان عفونت میتوانید محلول نمکی را روی گاز استریل اسپری کنید و روی سر خود بگذارید.

مراجعه به پزشک

بعد از کاشت مو بروز عفونت بسیار کم است و در صورت بروز باید جدی گرفته شود.بهترین راه مقابله با عفونت ، جلوگیری از بروز آن است . اولین اقدامی که میتوانید انجام دهید مراجعه به پزشک است که با تجویز دارو به درمان عفونت میپردازد.

ورزش کردن

از انجام ورزش های سنگین و هرکاری که باعث تعریق پوست سر شما میشود باید خودداری کنید زیرا عرق کردن باعث تولید باکتری میشود و همین باعث بروز عفونت میشود و سپس با مراجعه به پزشک باید بدنبال درمان عفونت باشید.

مراقبت از مو

مراقبت های بعد از کاشت مو یکی از مهم ترین راه های درمان و جلوگیری از عفونت است . بعد از انجام پیوند مو پزشک به شماتوصیه های بهداشتی میکند در صورت عمل نکردن به آن توصیه ها شما دچار عفونت میشوید.

مصرف صحیح دارو

دارو ها و آنتی بادی ها را به صورت منظم مصرف کنید زیرا بعد از انجام جراحی تجویز دکتر لازم بوده است.در آخر میتوانید برای اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله آمار ریزش موی مردانه در کشور مختلف بپردازید.

سخن پایانی

در کلینیک رویش سبز هیچ سابقه ای از عفونت وجود ندارد به این دلیل که تمام کاشت مو و کاشت ابروی این کلینیک توسط مجرب ترین و متخصص ترین پزشکان انجام میشو و این مقاله صرفا بخاطر درخواست شما عزیزان نوشته شده است.

این پست دارای 2 نظر است

  1. Mahmod

    علائمی از عفونت دیدیم حتما باید به پزشک مراجعه کنیم ؟

    1. خاطره شامقلی

      سلام برای اینکه خیالتون راحت بشه و عفونت بیشتر نشه بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید