You are currently viewing کاشت مو با بانک مو ضعیف

کاشت مو با بانک مو ضعیف

کاشت مو با بانک مو ضعیف

کسانی که برای کاشت مو در تهران و یا کاشت ابرو در تهران یا سایر شهرها به کلینیک ها و یا به مراکز معتبر کاشت مو مراجعه میکنند احتمالا با عبارت کاشت مو با بانک مو ضعیف مواجه شده اند و شاید برای بسیاری از افراد مراجعه کننده این سوال مطرح شود که اگر فرد مراجعه کننده بانک مو ضعیفی داشته باشد ، کاندید عمل زیبایی کاشت مو خواهد بود یا خیر؟!
کلینیک رویش سبز اگر بخواهد به صورت کلی جواب این سوال را بدهد باید بگویید ؛ بله ، حتی اگر فرد متقاضی دارای بانک مو ضعیفی باشد  با استفاده از روش ها و متدهای جدید در زمینه کاشت مو و با در نظر گرفتن شرایط بانک مو فرد توسط پزشک متخصص امکان انجام این عمل برای فرد متقاضی وجود خواهد داشت .

بهترین بانک مو مناسب

از ابتدا که عمل کاشت مو انجام می شد تا به امروز برداشت گرافتها به طور معمول از ناحیه پشت و کنار سر فرد متقاضی  صورت می گرفت ، چون این نواحی از سر در مقابل ریزش مقاوم بوده و بانک مو مناسبی برای برداشت و کاشت در نواحی طاس یا کم پشت که دچار ریزش شده اند بوده و به نوعی بهترین بانک مو برای کاشت مو محسوب می شود .

بعضی از افرادی که برای انجام این عمل به کلینیک کاشت مو مورد نظر خود مراجعه میکنند و بعد از معاینه و بررسی پزشک متخصص  مشخص می شود که آیا متقاضی از بانک مو خوب و قوی در ناحیه پشت یا کنارسربرخوردارهستند یا خیر، در هر صورت پزشک متخصص روش ها و گزینه هایی بسته به شرایط فرد پیشنهاد می کند که شخص مراجعه کننده با در نظر گرفتن شرایط خود یکی از این روشها را انتخاب می کند.

افراد دارای بانک مو ضعیف

افرادی که دارای بانک مو ضعیفی هستند عملا از روش هایی مانند FUT ، SUT و … نمی توانند استفاده کنند زیرا این روش ها مستلزم داشتن بانک مو مناسب است اما روش هایی نظیر ترمیم مو(HRT) ،  prp  ، BHT  برای این دسته افراد که به دلایل مختلفی نظیر سن بالا  و …  که از بانک مو مناسبی برخوردار نیستند استفاده شود.

روش ترمیم مو

در روش ترمیم مو کار به صورت یک جلسه ای انجام می شود و عوارض سخت و مراقبت های پیچیده ای نسبت به سایر روشهای کاشت مو ندارد. نحوه انجام آن نیز به صورت استفاده از شبکه های مخصوص و طبیعی که همانند پوست سر می باشد و با استفاده از تارهای مو که در این شبکه قرار میگرد انجام میشود و در پایان کار نیز این شبکه ها همراه با تار موهایی که در آن جای گرفته روی پوست فرد متقاضی قرار میگیرد و فرد می تواند انواع فعالیت ها نظیر شنا ، سونا و انجام ورزش های سنگین در برنامه خود بعد از انجام ترمیم مو داشته باشد. در ادامه میتوانید به مطالعه مقاله ترمیم موهای فر بپردازید.

روش BHT

روش BHT نیز همانند ترمیم مو برای کسانیکه بانک مو ضعیفی در ناحیه سر خود دارند استفاده می شود در این روش از نواحی دیگری مانند ران ، سینه و … برای برداشت گرافتهای مو استفاده میشود اما این مورد برخلاف ترمیم مو اغلب مواقع به افراد مراجعه کننده به دلیل داشتن مشکلات و باگ هایی نظیر کافی نبودن تراکم بانک مو  در نقاط مختلف بدن توصیه نمی شود. متخصصین کاشت مو بر این باورند که پشت سر و طرفین سر فرد بهترین بانک مو در مقابل دیگر نقاط بدن فرد محسوب می شود دلیل آن هم  ضخامت ، جنس ، عمق قرار گیری و جهت رویش فولیکول های مو سر در مقایسه با دیگر قسمت های بدن می باشد ، به همین دلیل اولویت اول برداشت مو از پشت و طرفین سر بیمار است.

سخن پایانی

موارد دیگری که باید به آن توجه شود و فرد متقاضی باید قبل از انجام این روش آنها را در نظر بگیرد مواردی نظیر ؛ شاید مو بدن با سر فرد سازگاری نداشته باشد و بعد از عمل دچار مشکل بشود ،  میزان رشد مو کاشته شده می باشد به عنوان مثال در بعضی از افراد رشد مو بدن بسیار کند بوده به طوری که بعد ازچند ماه تنها چند سانتی متر رشد خواهد داشت جنس مو بدن نیز با موی سر در اکثر موارد تفاوت دارد این روش برای افرادی که دارای طاسی و ریزش شدید و از بانک مو بسیار ضعیفی نیز برخوردار هستند  شاید روش مناسبی محسوب شود ولی در هر صورت افراد با بانک مو ضعیف نیز باید با توجه به این شرایطی که گفته شد روش کاشت خود را انتخاب کنند تا بعد از عمل رضایت کافی را از نتیجه حاصل شده داشته باشند.در آخر برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله انواع نژادهای مو بپردازید.

این پست دارای یک نظر است

  1. Mansoreh

    از بانک موی فرد دیگه میشه استفاده کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید